درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 خرداد 1403 - 16:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه
  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن
  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند
  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟
  ممنوع کردن بچه‌ها از رسانه‌های اجتماعی راه‌حل نیست - این افراد بالای 60 سال هستند که باید اینترنت را ترک کنند
  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان
  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند
  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت
  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18048صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 11 مرداد 1394 - 12:49
انتشار دو ماهنامه تحقیقات روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هشتاد و پنجمین شماره دو ماهنامه تحقیقات روابط عمومی ویژه تیر و مرداد 94 منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هشتاد و پنجمین شماره دو ماهنامه تحقیقات روابط عمومی ویژه تیر و مرداد 94 منتشر شد.
 
 به گزارش شارا از ایرنا، در این شماره مطالبی با عناوین، عوامل موفقیت در روابط عمومی، روابط عمومی یک لایه حفاظتی یا مدیریت اعتبار، اصول و ضوابط اخلاقی و رفتاری انجمن بین المللی روابط عمومی، دستور العمل سنجش اثر بخشی روابط عمومی، تحولات در روابط عمومی جدی بگیریم، نقش و کارکردهای ارتباطات غیر کلامی و تاثیر فرهنگ صنفی بر روابط عمومی ژاپن به چشم می خورد.
 
 در سرمقاله این شماره نشریه با عنوان روابط عمومی و دولت یازدهم به قلم مدیر مسئول نشریه آمده است: اگر به اوایل آغاز به کار دولت یازدهم برگردیم، این دوره برای جامعه روابط عمومی واقعا مترادف با انتظار تدبیر و امید بود، امید به اتخاذ تدابیری برای رخت بربستن پوپولیسم از حوزه عملکرد روابط عمومی، تاکید بر تخصص گرایی، رفع موانع قانونی برای عملکرد مناسب تر واحدهای روابط عمومی و حل مسائل انباشته این حرفه در طول سال های گذشته، اما با گذشت دو سال از عمر دولت یازدهم ، فقدان راهبرد و چشم انداز روشن برای توسعه روابط عمومی در کشور، امیدها را کم رنگ می سازد...
 
 این نشریه به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی هوشمند سفیدی، سردبیری ناهید عبادی و مدیراجرایی علی حبیبی منتشر می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد


  میدیاکراسی: بررسی ابعاد مختلف: بررسی ابعاد مختلف


  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه


  من ویژگی جدید بینایی چت‌جی‌پی‌تی را با 7 فرمان آزمایش کردم - نتیجه شگفت‌انگیز است!


  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟


  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات


  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  از شمار دو چشم یک تن کم


  یاهو تیم ارتباطات خود را تقویت می‌کند


  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد