درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 21:06   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18027صفحه نخست » خبر یکشنبه، 10 مرداد 1394 - 14:32
مدیر عامل بانک توسعه تعاون: ادغام حوزه روابط عمومی و بازاریابی نقطه عطفی در برجسته شدن نقش این حوزه است
مدیر عامل بانک توسعه تعاون با اشاره به اینکه روابط عمومی فقط بیان نقاط قوت سازمان نیست بلکه ضعف ها نیز باید به موقع شناسایی و گزارش گردند افزود: آگاهی از نقاط ضعف سازمان و اقدام سریع در آن خصوص سبب جلوگیری از مواجه شدن سازمان با مشکلات و بحران های آتی خواهد شد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محمد علی سهمانی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در سمینار ۲ روزه آموزشی کارشناسان روابط عمومی بانک توسعه تعاون دراستان ها با بیان مطلب فوق افزود: طراحی و ابداع خدمات نوین دربانک ، با توجه به نیاز مشتریان، از جمله اهداف استراتژیک بانک توسعه تعاون است و روابط عمومی در این خصوص بازوی بانک در شناسایی این نیازها از طریق افکارسنجی و نظرسنجی از مشتریان به شمار می آید.

به گزارش شارا،مدیرعامل بانک توسعه تعاون حوزه روابط عمومی و بازاریابی را از حوزه های مهم بانک در تبیین اهداف ، برنامه ها و استراتژی های بانک خواند و افزود: برقراری ارتباط موثر با دستگاه های اجرایی، سازمان ها و ارگان های مختلف نظام اقتصادی و پولی و مالی کشور از جمله وظایف روابط عمومی به شمار می آید که می تواند دامنه فعالیتی بانک را گسترده نماید.


سهمانی با اشاره به ادغام حوزه روابط عمومی و بازاریابی آن را نقطه عطفی در برجسته شدن نقش این حوزه خواند و خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی از بعد درون و برون سازمانی وبرقراری تقارن اطلاعاتی بین سطوح مختلف مدیریتی و کارکنان به طوریکه اهداف سالانه و استراتژی های سازمان به صورت یک دست در تمام لایه های سازمان ظهور وبروز داشته باشد از جمله وظایف کارشناسان روابط عمومی استان ها به شمار می آید وکل سازمان باید در جریان راهبردها، اهداف و برنامه های بانک به شکل سریع و به موقع قرار گیرند.


مدیر عامل بانک توسعه تعاون با اشاره به اینکه روابط عمومی فقط بیان نقاط قوت سازمان نیست بلکه ضعف ها نیز باید به موقع شناسایی و گزارش گردند افزود: آگاهی از نقاط ضعف سازمان و اقدام سریع در آن خصوص سبب جلوگیری از مواجه شدن سازمان با مشکلات و بحران های آتی خواهد شد.


رئیس هیأت مدیره بانک توسعه تعاون افزود: برقراری ارتباط موثر با مشتریان، کارکنان، رقبا و هم صنفان از جمله فعالیت هایی است که سبب گسترش وتوسعه دامنه اثر بانک خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه امروزه سازمان ها باید از سازمان های وظیفه محور به سمت خدمات محور و مشتری محور تغییر کند افزود: امروزه با توجه به گسترش رقابت خدمات ومحصولات باید بر مبنای نیاز مشتریان و ارزیابی دیگاه ها و نقطه نظرات آن ها برنامه ریزی گردد.


سهمانی با اشاره به اینکه مشتریان اصلی بانک توسعه تعاون تعاونگران می باشند و 70درصد از تسهیلات این بانک در اختیار توسعه و اعتلای این بخش قرار دارد افزود: جمع آوری نقطه نظرات و نیازهایی تعاونی ها که در بخش های مختلف اقتصادی فعالیت می نمایند بانک را در طراحی محصولات جدید در راستای نیازهای اصلی آنها یاری خواهد نمود.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد