شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : مدير عامل بانك توسعه تعاون: ادغام حوزه روابط عمومي و بازاريابي نقطه عطفي در برجسته شدن نقش اين حوزه است
شنبه، 10 مرداد 1394 - 14:32 کد خبر:18027
مدير عامل بانك توسعه تعاون با اشاره به اينكه روابط عمومي فقط بيان نقاط قوت سازمان نيست بلكه ضعف ها نيز بايد به موقع شناسايي و گزارش گردند افزود: آگاهي از نقاط ضعف سازمان و اقدام سريع در آن خصوص سبب جلوگيري از مواجه شدن سازمان با مشكلات و بحران هاي آتي خواهد شد.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- محمد علي سهماني مدير عامل بانك توسعه تعاون در سمينار ۲ روزه آموزشي كارشناسان روابط عمومي بانك توسعه تعاون دراستان ها با بيان مطلب فوق افزود: طراحي و ابداع خدمات نوين دربانك ، با توجه به نياز مشتريان، از جمله اهداف استراتژيك بانك توسعه تعاون است و روابط عمومي در اين خصوص بازوي بانك در شناسايي اين نيازها از طريق افكارسنجي و نظرسنجي از مشتريان به شمار مي آيد.

به گزارش شارا،مديرعامل بانك توسعه تعاون حوزه روابط عمومي و بازاريابي را از حوزه هاي مهم بانك در تبيين اهداف ، برنامه ها و استراتژي هاي بانك خواند و افزود: برقراري ارتباط موثر با دستگاه هاي اجرايي، سازمان ها و ارگان هاي مختلف نظام اقتصادي و پولي و مالي كشور از جمله وظايف روابط عمومي به شمار مي آيد كه مي تواند دامنه فعاليتي بانك را گسترده نمايد.


سهماني با اشاره به ادغام حوزه روابط عمومي و بازاريابي آن را نقطه عطفي در برجسته شدن نقش اين حوزه خواند و خاطر نشان كرد: اطلاع رساني از بعد درون و برون سازماني وبرقراري تقارن اطلاعاتي بين سطوح مختلف مديريتي و كاركنان به طوريكه اهداف سالانه و استراتژي هاي سازمان به صورت يك دست در تمام لايه هاي سازمان ظهور وبروز داشته باشد از جمله وظايف كارشناسان روابط عمومي استان ها به شمار مي آيد وكل سازمان بايد در جريان راهبردها، اهداف و برنامه هاي بانك به شكل سريع و به موقع قرار گيرند.


مدير عامل بانك توسعه تعاون با اشاره به اينكه روابط عمومي فقط بيان نقاط قوت سازمان نيست بلكه ضعف ها نيز بايد به موقع شناسايي و گزارش گردند افزود: آگاهي از نقاط ضعف سازمان و اقدام سريع در آن خصوص سبب جلوگيري از مواجه شدن سازمان با مشكلات و بحران هاي آتي خواهد شد.


رئيس هيأت مديره بانك توسعه تعاون افزود: برقراري ارتباط موثر با مشتريان، كاركنان، رقبا و هم صنفان از جمله فعاليت هايي است كه سبب گسترش وتوسعه دامنه اثر بانك خواهد شد.


وي با اشاره به اينكه امروزه سازمان ها بايد از سازمان هاي وظيفه محور به سمت خدمات محور و مشتري محور تغيير كند افزود: امروزه با توجه به گسترش رقابت خدمات ومحصولات بايد بر مبناي نياز مشتريان و ارزيابي ديگاه ها و نقطه نظرات آن ها برنامه ريزي گردد.


سهماني با اشاره به اينكه مشتريان اصلي بانك توسعه تعاون تعاونگران مي باشند و 70درصد از تسهيلات اين بانك در اختيار توسعه و اعتلاي اين بخش قرار دارد افزود: جمع آوري نقطه نظرات و نيازهايي تعاوني ها كه در بخش هاي مختلف اقتصادي فعاليت مي نمايند بانك را در طراحي محصولات جديد در راستاي نيازهاي اصلي آنها ياري خواهد نمود.