درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 09:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - در اینجا دلیل این است که بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18013صفحه نخست » جمعه، 9 مرداد 1394 - 23:53
تبلیغات نوآورانه و خلاق
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تبلیغات اثربخش برای آراستگی شهر و ایجاد انگیزه در خرید بسیار اهمیت دارند و برای رسیدن به نتیجه‌ای موفقیت آمیز باید راه‌های بدیعی را پیمود
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تبلیغات اثربخش برای آراستگی شهر و ایجاد انگیزه در خرید بسیار اهمیت دارند و برای رسیدن به نتیجه‌ای موفقیت آمیز باید راه‌های بدیعی را پیمود
 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


فرش قرمز نیکون برای مسافران مترو
چندی پیش، در یکی از ایستگاه‌های مترو در شهر سئول، مردم از فرش قرمزی عبور می‌کردند تا به فروشگاه‌های آن ایستگاه برسند. این فرش قرمز بخشی از کمپین تبلیغاتی شرکت نیکون، تولیدکننده دوربین‌های عکاسی، بود. در دوطرف این فرش قرمز بیلبوردی بود که بر روی آن تصویر عکاسانی بود که گویی از عابران عکس می‌گرفتند. در این فرش قرمز حسگرهایی کار گذاشته شده بود تا زمانی که مردم از روی آنها عبور می‌کردند، صدا و تصویر فلش دوربین شبیه‌سازی می‌شد.
 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


حمل‌و‌نقل آسان 
این کمپین عبارت است از تعداد کیلومترهایی که موادغذایی از محل تولید، مانند مزرعه تا فروشگاه‌ها طی می‌کنند. بر همین اساس، می‌توان میزان اثر گلخانه‌ای تولید شده در این فرآیند را تخمین زد. با این پیش‌فرض که اگر مردم از مسافتی که موادغذایی طی می‌کند اطلاع پیدا کنند، در جریان خرید، انتخاب‌های بهتری انجام می‌دهند، در این کمپین کدهایی روی برچسب موادغذایی قرار گرفت که در هنگام اسکن کردن آنها در محل صندوق، مسافت طی شده آن روی صورتحساب خرید نشان داده می‌شود.
 


مدارس چتربازی برای مردم عادی؛ سقوط آزاد با طعم لذت و هیجان
مدارس چتربازی معمولا بودجه زیادی برای تبلیغات ندارند. یکی از بزرگ‌ترین مدارس چتربازی سوئیس با نام سوئیس اسکایدایو، کمپینی به راه انداخت که به افراد عادی امکان می‌داد هیجان و لذت چتربازی را تجربه کنند. این کمپین شهرت و پوشش رسانه‌ای قابل توجهی را برای این شرکت به ارمغان آورد. در این کمپین، تصویر شهر بر کف شیشه‌ای آسانسور نصب شد و به افراد امکان می‌داد، زمانی که آسانسور پایین می‌آید، حس سقوط آزاد را تجربه کنند.


منبع: دوماهنامه توسعه مهندسی بازار

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد