درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 05:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17992صفحه نخست » پنجشنبه، 8 مرداد 1394 - 17:10
شماره جدید ماهنامه تبلیغات بازرگانی منتشر شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شماره پنجاه و نه، شصت و شصت و یک ماهنامه تبلیغات بازرگانی انتشار یافت. در این شماره به موضوعاتی از قبیل، تبلیغات 10 شرکت برتر در رسانه، بازاریابی در زیرزمین؛ قانون تبلیغات معلق در هوا، 9 ویژگی مدیریتی کارآفرینان موفق و مشتری مداری مسوولانه و چالش‌های پیش روی آن پرداخته شده.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شماره پنجاه و نه، شصت و شصت و یک ماهنامه تبلیغات بازرگانی انتشار یافت.


در این شماره به موضوعاتی از قبیل، تبلیغات 10 شرکت برتر در رسانه، بازاریابی در زیرزمین؛ قانون تبلیغات معلق در هوا، 9 ویژگی مدیریتی کارآفرینان موفق و مشتری مداری مسوولانه و چالش‌های پیش روی آن پرداخته شده.

همچنین در بخش گفت‌وگوی این شماره، دیدگاه‌های دکتر علی اکبر رضایی از متخصصان حوزه مدیریت فرهنگی کشور در خصوص موضوع آسیب شناسی فرهنگی حاصل از تبلیغات تجاری ایران از منظر سیاست‌گذاری مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

لازم به ذکر است در بخش سر مقاله این شماره به نقش تبلیغات به عنوان یک ابزار فرهنگی که موجبات تحول جامعه را فراهم می‌آورد اشاره شده و نویسنده بر این نکته تاکید داشته که دولت به مفهوم عام و مجریان امور به مفهوم خاص نمی‌توانند بدون آگاهی و شناخت عمیق از اوضاع پیرامون و محیط فرهنگی و تبلیغات و تاثیر متقابل آن‌ها بر یکدیگر، به دستکاری اجزای متناظر و متقابل دو مقوله یاد شده بپردازند.

در بخش دیگری از این نشریه گزارشی در خصوص هزینه‌های تبلیغات در صنایع مختلف و گروه‌های کالایی مصرفی طی 6 ماهه اول سال 92 در قالب جداول آماری و مستندات تحقیق همراه با نتایج آن به شکل کامل ارائه شده است.

گفتنی است در بخش اخبار این شماره به موضوع اهمیت ایجاد برند در صنعت خشکبار ایران به عنوان حلقه گمشده این صنعت اشاره شده و همچنین لزوم استاندارد و صنایع تکمیلی برای رونق بیشتر آن از سوی مسوولین و متولیان مورد توجه قرار گرفته است.

mbanews.ir

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد