درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 13:52   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17968صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 7 مرداد 1394 - 09:42
فرماندار پاکدشت:
روابط‌ عمومی‌ها هسته اصلی ارتباط ادارات و مردم هستند
فرماندار شهرستان پاکدشت روابط‌ عمومی‌ها را پل ارتباطی بین مردم و دولت دانست و گفت: روابط‌ عمومی‌ها هسته اصلی ارتباط ادارات و مردم هستند.
  

روابط‌ عمومی‌ها هسته اصلی ارتباط ادارات و مردم هستند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، علی صادقی در جلسه شورای هماهنگی روابط‌ عمومی‌های شهرستان پاکدشت اظهار داشت: روابط‌ عمومی‌ها باید پل ارتباطی مردم و دولت باشند و سیاست‌های دولت تدبیر و امید را بتوانند در سطح جامعه به‌خوبی پیاده کنند.

فرماندار و رئیس شورای هماهنگی روابط‌ عمومی‌های شهرستان پاکدشت تصریح کرد: روابط‌ عمومی‌ها باید با انعکاس صحیح، هنرمندانه و صادقانه خدمات، فعالیت‌ها، موفقیت‌ها و اهداف نهادهای دولتی به مردم و با حفظ وظیفه امانت‌داری، مسائل، مشکلات و مطالبات آنان را به گوش مسئولان رسانده و زمینه پاسخگویی دستگاه‌های مختلف به مردم را تسریع کنند و به این ترتیب فضای جامعه را به سمت نشاط، امید، آرامش و وحدت‌آفرینی هرچه بیشتر سوق دهند.

اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌ عمومی‌های شهرستان پاکدشت در ادامه این نشست در ارتباط با برخی اقدامات آینده این شورا تصمیم‌گیری کردند.

بر پایه این گزارش، جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان پاکدشت با حضور علی صادقی فرماندار و رئیس شورای هماهنگی روابط‌ عمومی‌های شهرستان پاکدشت، رضا خانی مشاور فرماندار و مدیر روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت و اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌ عمومی‌های این شهرستان در محل دفتر فرماندار پاکدشت برگزار شد.

 

منبع: فارس

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد