درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 11:45   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
  آیا می‌توان بدون بک لینک زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17602صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 14 تیر 1394 - 17:42
روابط‌عمومی حرفه‌ای، آینده‌نگر و راهبر است
کاظمی دینان با بیان اینکه استقبال از برگزاری سومین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی حکایت از تشخیص صحیح برگزارکنندگان در رفع نیازهای فعالان روابط‌عمومی دارد گفت: روابط‌عمومی حرفه‌ای، آینده‌نگر و راهبر است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) در دیدار سیدغلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاستگذاری این کنفرانس و یدالله آقایی مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌‌های کشور مهم‌ترین موانع نقش‌آفرینی حرفه‌ای‌تر روابط‌عمومی‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شارا از بولتن نیوز، در این دیدار که علی شوقی بنام دبیر سومین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی و بهنام تقی‌پور رئیس کمیته هماهنگی و برنامه‌ریزی این کنفرانس به همراه محمد عباسی مشاور مدیرعامل و رئیس ستاد اقامه نماز شرکت فرودگاه‌‌های کشور حضور داشتند کاظمی دینان گفت: با بررسی‌های انجام شده و پس از اخذ مشورت و نظرات تعدادی از اساتید مقرر شد در کنفرانس پیش رو، کارگاه روابط‌عمومی حرفه‌ای و حضور موثر در رسانه‌های اجتماعی، کارگاه روابط‌عمومی حرفه‌ای و اصول و فنون مذاکره، کارگاه روانشانسی مثبت نگر و روابط‌عمومی حرفه‌ای و کارگاه روابط‌عمومی حرفه‌ای و باز طراحی برند را برگزار کرده تا بدین ترتیب علاوه بر پاسخگویی به نیازهای آموزشی به روز کارشناسان روابط‌عمومی زمینه‌های جهش و ارتقای آن‌ها در پاسخگویی به نیازهای سازمان‌ها فراهم شود.

کاظمی دینان با بیان اینکه استقبال از برگزاری این کنفرانس حکایت از تشخیص صحیح برگزارکنندگان در رفع نیازهای فعالان روابط‌عمومی دارد گفت: روابط‌عمومی حرفه‌ای، آینده‌نگر و راهبر است.


یدالله آقایی مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌‌های کشور نیز در این دیدار اهمیت آموزش کارشناسان روابط‌عمومی را مورد تأکید قرار داد و با بیان اینکه آموزش در این شرکت یک اصل اساسی است افزود: آموزش زمینه‌ساز و ارتقاء دهنده روابط‌عمومی حرفه‌ای است.


گفتنی است در این دیدار زمینه‌های همکاری دبیرخانه دائمی برگزاری کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی و روابط عمومی شرکت فرودگاه‌‌های کشور مورد بررسی قرار گرفت.


علاقمندان به حضور در این کنفرانس می‌توانند فرم فراخوان را از سایت www.i-pr.ir تهیه یا با شماره‌های 88807453-88898326 تماس حاصل نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد