درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 16:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17597صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 14 تیر 1394 - 15:55
چهار عنصر کلیدی در یک کمپین رسانه اجتماعی
با بهره گیری از این عناصر کلیدی می توانید کمپین خود را به گونه ای سازماندهی کنید که مخاطبان شما از برقراری ارتباط با شما لذت ببرند و محتوای شما را بارها به اشتراک بگذارند. در کنار این موارد سیاست های محتوایی نیز می تواند به شما کمک کند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ریچارد برونل، الکساندر کریش در فین پارتنرز- ارتباطگرانی که کمپین های موفق رسانه اجتماعی را طراحی می کنند الزاما با خوش شانسی روبرو نمی شوند. خوب، ممکن است آنها کمی بیشتر از دیگران خوش شانس باشند. اما ارتباطگرانی که هوشمندانه کمپین هایی را طراحی می کنند که در شبکه های اجتماعی طنین انداز می شوند تحقیقات زیاد و برنامه ریزی استراتژیک خوبی را پیش از ارائه، انجام داده اند.


الکساندر کریش، مدیر ارشد شیوه های دیجیتال در فین پارتنرز و سخنگوی منتخب کنفرانس رسانه های اجتماعی پی آر نیوز در نیویورک، چهار عنصر کلیدی را با ما در میان گذاشتند که به ارتباطگران یا روابط عمومی ها کمک می کند که بتوانند کمپین رسانه اجتماعی خود را به خوبی طراحی کنند.


1. بموقع بودن: در جهان رسانه های اجتماعی، بسیار سخت می توان پیش بینی کرد که دقیقا یک برند چه زمانی ممکن است تصمیم بگیرد که روز خودش را اعلام کند، یا اینکه چه زمانی یک شخصیت مشهور ممکن است کاری انجام دهد که طرفداران بسیاری پیدا کند و در تیتر رسانه ها بنشیند. گفته می شود که طراحی رویداد پیرامون زمان ها و تاریخ هایی که ممکن است شما آن را با مخاطبان خودتان مرتبط می دانید به شما پاسخ می دهد و تعامل را فعالانه ممکن می سازد.


2. دسترسی: بهترین تلاش خود را برای ساخت کمپین پیرامون تلاش هایی که مرتبط با مخاطبان انجام می شود و درخواست های فراوانی برای آن وجود دارد انجام دهید.


3. مخاطب: یک کمپین تنها زمانی موفق خواهد شد که چیزهای خوبی دریافت کند و اینکه تنها در صورتی می توان این کار را انجام داد که جمعیت شناسی مخاطبان و روندهای گفتگو پیش از ارائه کمپین ارزیابی و مطالعه شده باشند تا بتوانید تعیین کنید که آیا پتانسیل برای ارزش افزوده وجود دارد یا نه.


4. طول عمر کمپین: خوب است که فکر کنید که کمپین شما یک طول عمر دارد و فراتر از فعالیت های فوری می رود. وقتی برنامه شما و استراتژی کمپین ساخته می شود، به راه هایی فکر کنید که ارائه خود را خاطره انگیز کنید. همچنین به گسترش ایده های مرتبط از طریق تاکتیک های پایدار اقدام نمایید.


با بهره گیری از این عناصر کلیدی می توانید کمپین خود را به گونه ای سازماندهی کنید که مخاطبان شما از برقراری ارتباط با شما لذت ببرند و محتوای شما را بارها به اشتراک بگذارند. در کنار این موارد سیاست های محتوایی نیز می تواند به شما کمک کند.

 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد