درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 13:33   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی
  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17593صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 14 تیر 1394 - 11:24
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران:
روابط عمومی را ضامن پاسخگویی و مسئولیت اجتماعی در سازمان می دانیم
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت گفت: روابط عمومی را ضامن پاسخگویی و مسئولیت اجتماعی در سازمان می دانیم و در جهت حفظ تکریم و منزلت مردم، نسبت به پاسخگویی سازمان تلاش خواهیم کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی در تعهد و پاسخگویی به جامعه و مخاطبین گفت: موفقیت نظام سلامت در کشور با پاسخگویی به جامعه و احساس مسئولیت در قبال آن حاصل می شود.


دکتر مجید اکبری گفت: اعتقاد ما در روابط عمومی این است که در قبال جامعه مسئولیم، و باید پاسخگوی جامعه مخاطبان خود باشیم. وی تصریح کرد: با توجه به مسئولیت اجتماعی خود برای تحقق آرمان های سازمان، از تمام پتانسیل های سازمان برای فراهم ساختن محیط دارای امنیت و آرامش بهره گیریم. آرامشی که در قبال انجام وظیفه و تعهد اخلاقی و ایجاد رضایت ذی‏نفعان اعم از جامعه، کارکنان، تأمین کنندگان و حتی رقبا را به دنبال خواهد داشت.


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: از این رو، روابط عمومی را ضامن پاسخگویی و مسئولیت اجتماعی در سازمان می دانیم و در جهت حفظ تکریم و منزلت مردم، نسبت به پاسخگویی سازمان تلاش خواهیم کرد.


وی ادامه داد با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نام‏گذاری شده است، برنامه ریزی های ما در روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، در این راستا خواهد بود

منبع: اعتبار

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد