درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 08:45   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17338صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 27 خرداد 1394 - 13:22
هم‌افزایی روزنامه جام‌جم با روابط عمومی رسانه ملی
نشست مشترک مدیران روابط عمومی رسانه ملی با مدیران روزنامه جام‌جم با حضور مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی به همراه مدیران روابط عمومی معاونت صدا، معاونت برون‌مرزی و معاونت خبر و مدیرمسئول، معاونین و دبیر گروه رادیو و تلویزیون روزنامه جام‌جم برگزار شد.
  

هم‌افزایی روزنامه جام‌جم با روابط عمومی رسانه ملی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر مراد عنادی، مدیرمسئول روزنامه جامجم با اشاره به این نکته که این روزنامه مکمل رسانه ملی است، تاکید کرد: روزنامه جامجم در اطلاعرسانی برنامهها، نقدوبررسی آثار نمایشی و غیر نمایشی، انتشار مباحث و محتواهای مهم ارائه شده در برنامههای گفتوگو محور، ارائه ایده و سوژه برای تولیدات رادیویی و تلویزیونی و استفاده از ظرفیت تولید محتوای شبکههای برونمرزی اهتمام دارد به همین دلیل لازم است همافزایی بیشتری با اداره کل روابط عمومی رسانه ملی داشته باشیم.

دکتر نعمتی هم در این نشست با اشاره به متمرکز شدن روابطعمومیهای رسانه ملی در قاب 4گانه روابط صدا، برونمرزی، سیما و خبر تاکید کرد: از همه ظرفیتهای روابط عمومی استفاده خواهیم کرد تا اطلاعات دقیق و کامل در اختیار رسانهها و بخصوص روزنامه جامجم قرار گیرد.

در این دیدار درباره جزئیات تفاهمنامه بین روزنامه جامجم و اداره کل روابط عمومی رسانه ملی صحبت شد.

منبع: جام جم

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد