درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 20:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17318صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 26 خرداد 1394 - 09:34
قرائت اخبار مطبوعات در رسانه ملی با ذکر منبع/ تعامل رسانه ملی با اصحاب رسانه دو سویه است
مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی گفت: تلاش کرده ایم تعامل دو سویه ای را با رسانه ملی داشته باشیم و اعتقاد داریم که تنها در این صورت است که می توانیم به پیشرفت دست پیدا کنیم.
  

قرائت اخبار مطبوعات در رسانه ملی با ذکر منبع/ تعامل رسانه ملی با اصحاب رسانه دو سویه است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، داوود نعمتی در نشست هم اندیشی تقویت تعاملات رسانه ای با بیان این مطلب تصریح کرد: صدا و سیما در شرایط کنونی این آمادگی را دارد که تعامل گسترده ای را با رسانه های مکتوب و غیرمکتوب داشته باشد.


وی افزود: اداره کل روابط عمومی سازمان، تمرکز خود را به موضوع ارتباط با خبرگزاری ها و ارسال اخبار روزانه و سازمانی برای آنها اعلام می کند.


مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی با اشاره به تغییرات ایجاد شده طی شش ماهه گذشته در این اداره کل خاطر نشان کرد: طی شش ماهه گذشته از لحاظ ارسال اخبار رشد چشمگیری را داشته ایم و از این بابت باید قدردان این تلاش ها بود.


نعمتی هدف از برگزاری نشست هم اندیشی تقویت تعاملات رسانه ای را ارتباط بیشتر با صاحبان قلم دانست و اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست آن است که به راهکارهای عملیاتی در رابطه با حوزه مطبوعات دست پیدا کنیم.


مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی با تاکید بر اینکه جنس کار روابط عمومی و خبر یکسان است، اذعان کرد: تفاوت زیادی میان نوع عملکرد روابط عمومی و سایر رسانه ها وجود ندارد و می توانیم تعامل گسترده ای را با صاحبان خبر داشته باشیم.


نعمتی با اشاره به تعامل دو سویه رسانه ملی و اصحاب رسانه گفت: طی ماه های گذشته شاهد افزایش تعاملات با اصحاب رسانه بوده ایم و تعداد اخباری که از رسانه ها در رسانه ملی با ذکر منبع عنوان می شود، افزایش یافته است.


وی ادامه داد: این اقدام اکنون در واحد مرکزی خبر محقق شده و تلاش می کنیم هر چه بیشتر شاهد قرائت اخبار رسانه ها با ذکر منبع باشیم.


نعمتی در خصوص تماس های تلفنی مردمی صورت گرفته با روابط عمومی سازمان صدا و سیما در طول شبانه روز، گفت: در طول روز دو هزار تا 2500 تماس تلفنی با روابط عمومی سازمان صدا و سیما گرفته می شود و تلاش کرده ایم نقطه نظرات شهروندان را در تصمیم گیری های کلان اتخاذ کنیم.

منبع: موج

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد