درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 05:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17307صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 25 خرداد 1394 - 08:15
«روابط‌عمومی» را باید از نو بنویسیم
غلامرضا کاظمی دینان، رییس انجمن روابط عمومی ایران - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، یک بار دیگر 27 اردیبهشت فرا رسید و یک هفته بحث «روابط‌عمومی» بالا می‌گیرد. انواع پیامهای تبریک ردوبدل می‌شود، اقسام همایش‌ها و جشنواره‌ها برگزار می‌شوند و خلاصه اینکه روابط‌عمومی به صدر جدول صعود می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، یک بار دیگر 27 اردیبهشت فرا رسید و یک هفته بحث «روابط‌عمومی» بالا می‌گیرد. انواع پیامهای تبریک ردوبدل می‌شود، اقسام همایش‌ها و جشنواره‌ها برگزار می‌شوند و خلاصه اینکه روابط‌عمومی به صدر جدول صعود می‌کند. در اینکه اهمیت روابط‌عمومی آن قدر زیاد است که یک روز از تقویم را به خود اختصاص داده است ( و چه بسا به یک هفته نیز افزایش یابد) هیچ شکی نیست اما از این نکته نباید غافل شویم که انتخاب روز روابط عمومی و همه کارهایی که به مناسبت این روز انجام می‌شوند باید با تعیین هدف یا اهدافی باشند.

یکی از هدف‌هایی که می‌شود برای این همه فعالیت و تکاپو و تبلیغات روابط‌عمومی در نظر داشت «بازنگری» است. این روز و هفته فرصت و بهانه مناسبی است برای اینکه در کلیشه‌های پوچ و تکراری فعالیت‌های روابط‌عمومی بازنگری کنیم؛

 فرصتی است تا در سخنرانی‌های پر از تعریف و تمجید از روابط‌عمومی‌ها ، بشنویم که قرار است روابط‌عمومی‌ها از فعالیت‌های تکراری‌ای که از گذشتگان‌شان به آنها به ارث رسیده دست بردارند و برای هر فعالیت خود هدفی تعیین کنند.

فرصتی است تا خط‌کشی برای ارزیابی دقیق و منصفانه فعالیت‌های روابط‌عمومی بسازیم و براساس آن خط‌کش استاندارد عملکردها را بسنجیم.

فرصتی است تا  گوشزد شود در انتصاب‌های خطیر حوزه روابط‌عمومی که گاهی اوقات  براساس سفارش و دوستی و  حفظ روال‌های قدیمی انجام می‌شود، باید وزنة تحصیلات و تجربه و تخصصص و توانمندی را سنگین‌تر دید.

فرصتی است تا  چاره‌ای برای کمبود محتوای مفید در حوزه روابط‌عمومی بیندیشیم. واکاوی کنیم که مشکل کجاست و برای حل آن همدل و همراه شویم و البته دست به عمل بزنیم و از انتشار شعار بپرهیزیم.

فرصتی است تا برای تغییر نگاه رأس سازمان‌ها بکوشیم. اعلام کنیم که روابط‌عمومی را نباید در چرخه خدمات و تشریفات حبس کرد و بعد از او انتظار روشنگری داشت. اگر نگاه رأس سازمان‌ها به روابط‌عمومی از این سطح خارج شود و باور داشت که روابط‌عمومی یک تخصص است آن‌گاه می‌توان «تغییر» را دید.

خلاصه اینکه این روز و هفته فرصتی است برای بهبود اوضاع و تلاش برای ارتقا در کیفیت عملکرد؛  این مناسبت را با چند جشن و تبلیغ و تبریک هدر ندهیم. در این مناسبت باید برای بهتر شدن‌مان تلاش کنیم و تصمیم بگیریم روابط‌عمومی را از «نو» بنویسیم.

غلامرضا کاظمی دینان، رییس انجمن روابط عمومی ایران

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه


  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟


  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت


  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد


  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟


  ممنوع کردن بچه‌ها از رسانه‌های اجتماعی راه‌حل نیست - این افراد بالای 60 سال هستند که باید اینترنت را ترک کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد