درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 12:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند
  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17166صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 11 خرداد 1394 - 10:25
مدیر روابط عمومی بانک پارسیان اعلام کرد:
تحقق مشتری مداری با پاسخگویی به تماس مشتریان بانک پارسیان در سال 93
مدیر روابط عمومی بانک پارسیان از تحقق مشتری مداری در پاسخگویی به درخواست ها و انتظارات مشتریان بانک پارسیان خبر داد.
  

تحقق مشتری مداری با پاسخگویی به تماس مشتریان بانک پارسیان در سال 93

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر مالکی خاطرنشان کرد : مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان تا پایان اسفندماه سال 93 به 95.729 تماس از طریق کانالهای مختلف ارتباطی پاسخ داده که از این حجم تماس تعداد 88.621 تماس مربوط به کانال ارتباطی تلفن می باشد.

 

افزود : آمار تماس های دریافتی حاکی از آن است که خدمات بانکداری الکترونیک بانک پارسیان همچنان بیش از سایر خدمات مورد استقبال قرار گرفته است که موضوعات پیرامون (تلفنبانک، اینترنت بانک، همراه بانک و ...) با 53% از حجم کل تماس ها بیشترین موضوعات مورد سؤال مشتریان طی سال گذشته بوده است. پس از آن موضوعات مربوط به «خدمات شرکت تجارت الکترونیک پارسیان» و «خدمات ریالی» بیشترین آمار تماس ها را به خود اختصاص داده است.
ایشان افزود : گزارش های بدست آمده نشان می دهد بیشترین تماس های تلفنی تهران به ترتیب از شماره تلفن های مربوط به مناطق شهرداری «شش»، «دو»، «چهار»، «هفت»، «پنج» بوده است همچنین طی سال گذشته تماسهای تلفنی، از مناطق «نوزده»، «هفده»، «بیست»، «شانزده»، « هجده»، «دوازده»، «چهارده»، «پانزده» و «بیست و یک» افزایش یافته است.

 

بیش از هفت سال است که از تأسیس و راه اندازی «مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان» می گذرد. هم اکنون این مرکز پاسخگوی تماس های برقرار شده از طریق کانال های ارتباطی تلفن، ایمیل، پیام های وب، پیامک، فکس و پیام های صوتی مشتریان می باشد.


مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان از ساعت 7:30 تا 21 از طریق شماره 81151000 آماده پاسخگویی به سوالات، مشکلات، نظرات و پیشنهادات هموطنان عزیز در سراسر کشور میباشند و کارشناسان این مرکز در مواقع لزوم نسبت به پیگیری موارد مطروحه از سوی مخاطبان اقدام و با برقراری تماس پیگیری نسبت ارایه اطلاعات به مشتریان اقدام خواهند کرد.

منبع: نیوزبانک

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه


  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد


  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟


  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد