درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 12:04   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15473صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 5 بهمن 1393 - 19:35
آغاز کمپین بانکداری الکترونیک بانک پارسیان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی بانک پارسیان از اجرای طرح جامع تبلیغی بانکداری الکترونیک برای آشنایی مخاطبان با خدمات الکترونیک در راستای تقویت و توسعه بانکداری الکترونیک خبر داد
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی بانک پارسیان از اجرای طرح جامع تبلیغی بانکداری الکترونیک برای آشنایی مخاطبان با خدمات الکترونیک در راستای تقویت و توسعه بانکداری الکترونیک خبر داد


 به گزارش خبرگزاری آریا،بانک پارسیان برای حفظ و ارتقای جایگاه خود در حوزه بانکداری الکترونیک درذهن مردم و مشتریان با ایده ای متفاوت و به روز اقدام به اجرای کمپین تبلیغی چند رسانه ای برای آشنایی مخاطبان با خدمات الکترونیک کرده است.


دکترمالکی هدف ازاین طرح را ایجاد زمینه دسترسی آسان برای استفاده از خدمات بانک پارسیان در سراسر کشور، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی از خدمات الکترونیک و همچنین افزایش اعتماد و وفاداری مشتریان اعلام کرد.


 به گزارش خبرگزاری آریا، مدیر روابط عمومی بانک پارسیان با تاکید براین که تقویت و گسترش بانکداری الکترونیکی یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های این بانک است، افزود: توسعه و ارتقای بانکداری الکترونیکی، یکی از مسائل مهمی است که امروزه از ضروریات صنعت نوین بانکداری به حساب می آید که ویژگی‌هایی چون ایجاد و افزایش فرصت در ارائه نوآوری، حفظ مشتریان، ایجاد فرصت برای جستجوی مشتریان جدید در بازار‌های هدف و ...در برمی گیرد.


نکته مهمی که در این کمپین مورد تاکید است استفاده از شعار" یک ذره e به زندگی اضافه کن! " است که علامت اختصاری e در این شعار به مفهوم رمز و دروازه ای است به دنیای الکترونیک و استفاده از خدمات آن که امنیت، دقت ، سرعت و آرامش را به عنوان ارزش افزوده ای برای کاربران خدمات الکترونیک بانک پارسیان به ارمغان می آورد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد