درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 03:41   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17062صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 5 خرداد 1394 - 13:38
آشنایی با تکنولوژی های جدید ارتباطی برای کارشناسان روابط عمومی امری ضروری است
قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، آشنایی با تکنولوژی های جدید ارتباطی برای کارشناسان روابط عمومی امری ضروری است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر علی خدادادی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز،روز گذشته(4 خرداد) در همایش گرامی داشت روز روابط عمومی و ارتباطات و تجلیل از مسئولان و کارشناسان روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، گفت: روابط عمومی در هر سازمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و آشنایی با تکنولوژی های جدید ارتباطی برای کارشناسان روابط عمومی امری ضروری است.

 

وی به ویژگی های یک روابط عمومی فعال اشاره کرد و افزود: تیزینی، خوب گوش دادن و خوب سخن گفتن از جمله مهمترین ویژگی های روابط عمومی است، روابط عمومی باید قبل از اتفاقات خاص در صحنه ها حاضر شود و در این خصوص اطلاع رسانی به موقع انجام دهد.

 

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از تشویش اذهان عمومی باید اقدامات اساسی را که در این دولت صورت می گیرد خصوصا اجرای طرح ملی تحول نظام سلامت را پشتیبانی و اطلاع رسانی نماییم زیرا در صورت سهل انگاری فضا برای سوء استفاده آماده می شود.

 

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، ادامه داد: ارتباط تنگاتنگ با رسانه ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا ارتباط با رسانه های جمعی و خصوصا رسانه ملی میتواند نقش مهمی در پیشبرد و هدایت افکار عمومی داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: حساسیت فعالیت در روابط عمومی حوزه بهداشت و درمان باعث شده تا کارکنان روابط عمومی در این حوزه مسئولیت سنگین تری داشته باشند و لازم است تا کارکنان این حوزه دوره های آموزشی مرتبط و بروز را پشت سر گذارند تا بتوانند به عنوان خادمانی دلسوز در پیشبرد هر چه بهتر اهداف وزارت بهداشت و در صدر آنها طرح تحول نظام سلامت بیش از پیش موفق شوند.

 

حجت الاسلام آیت عادلی نژاد مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اهواز، نیز در این همایش ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و آزاد سازی خرمشهر و ابراز خرسندی از حضور در جمع کارشناسان روابط عمومی دانشگاه، به اهمیت بسیار بالای روابط عمومی در نهاد ها و ارگان های مختلف اشاره کرد و زمان حال را اوج قدرت این نهاد نسبت گذشته دانست.

 

وی خاطر نشان کرد: این قدرت تاثیر گذاری مسئولیت را سخت تر و سنگین تر می کند، یک روابط عمومی آرمانی و اسلامی که نتیجه خون شهدای بزرگ ما می باشد با روابط عمومی که هیچ مسئولیت دینی ندارد تفاوت های بسیاری دارد.

 

حجت الاسلام عادلی نژاد، با بیان اینکه روابط عمومی باید تبیین کننده باشد نه توجیه کننده، اذعان داشت: تبیین کنندگی ماهیت کار روابط عمومی است و تقارن این همایش با ولادت حضرت سجاد(ع) ما را به یاد تبیین کنندگی که حضرت سجاد(ع) در1400سال پیش انجام داد می اندازد.

 

وی ابراز کرد: امام سجاد(ع) با ارسال پیام کربلا به تمامی دنیا، باعث شد تا کربلا مبدا تحولات تاریخ شود و در حال حاضر همه می دانند که کربلا به پهنای تمام عالم است و این پیام در کربلا دفن نشد چون امام سجاد(ع) و زینب کبرایی بود که توانستند رسالت خود را به درستی اجرا کنند و این همان تبیین کنندگی بود نه توجیه کنندگی.

 

مسئول نماندیگی نقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، یاد آور شد: مسئولان روابط عمومی نباید از نقاط ضعف چشم پوشی کنند بلکه باید رسالت اصلی خود را به خوبی انجام دهند.

 

منبع: شبستان

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد