درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 04:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17044صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 4 خرداد 1394 - 22:28
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اهواز: روابط‌عمومی‌ها تبیین‌کننده ماهیت دستگاه اجرایی خود هستند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: روابط عمومی‌ها تبیین‌کننده ماهیت دستگاه اجرایی خود هستند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: روابط عمومی‌ها تبیین‌کننده ماهیت دستگاه اجرایی خود هستند.

به گزارش شارا، حجت‌الاسلام عادلی‌نژاد در نشست مسئولان و کارشناسان روابط عمومی واحدهای تابعه این دانشگاه که عصر امروز در سالن جلسات پرستاری و مامایی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: روابط عمومی کاری دوسویه است و تنها عملکرد سازمان را منتقل نمی‌کند بلکه باید نیازها و مطالبات مردم را به گوش مسئولان برساند.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی یک هنر محسوب می‌شود اظهار کرد: این هنر نیاز به دانش گسترده‌ای دارد و مبتنی بر ذوق افراد است.

عادلی‌نژاد با بیان اینکه روابط عمومی همه اهداف و وظایف را شامل می‌شود، افزود: روابط عمومی متولی انعکاس برنامه‌ها است و این وظیفه امری آگاهانه و ارادی است که باید دانش‌محور باشد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اهواز، تاکید کرد: زمانی که کار روابط عمومی دانش‌محور باشد می‌تواند برای سازمان مفید باشد در غیر این صورت زیان‌هایی را متوجه سازمان می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم برنامه‌‌ریزی بلند مدت در کار روابط عمومی اظهار کرد: باید با یک برنامه‌‌ریزی بلند مدت کارکرد سازمان در انطباق با مأموریت‌ها به مردم ارائه شود.

عادلی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه خبررسانی بر عهده رسانه‌ها است و روابط عمومی‌ها برای خبررسانی باید از طریق رسانه‌ها اقدام کنند که اطلاع‌رسانی از این طریق دقیق‌تر است.

*روابط عمومی تکنیک‌های اداره یک سازمان را ارتقا می‌دهد
علی خدادادی قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، نیز در این نشست گفت: روابط عمومی با هدایت جریان اطلاعات، ظرفیت‌های فکری و تکنیک‌های اداره یک سازمان را ارتقا می‌دهد.

وی با بیان اینکه یک روابط عمومی قوی و کارآمد تصمیمات سازمانی را سریع، دقیق، مطمئن، موثر و مقرون به صرفه می کند، افزود: این امر فرصت اندیشیدن را برای گردانندگان سازمان فراهم می‌آورد تا به توسعه، تحول سازمان و بهبود رویه‌های عمل خود بیندیشند و جایگاه سازمان را در سلسله مراتب جامعه، تعالی بخشند.

خدادادی تصریح کرد: برای داشتن یک روابط عمومی قدرتمند در سازمان‌ها باید تا حد امکان به نیازهای آن رسید و برای تقویت آن از هیچ چیز دریغ نکـرد، تقویت آگاهانه‌ای که روابط عمومی را رشد می‌دهد موجب اعتلای سازمان خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان گفت: روابط عمومی، به عنوان عاملان تغییر، باید کارکردی اساسی را در مناسبات سازمان با جامعه، افکارعمومی و وسایل ارتباط جمعی که نمایندگی آنها را به عهده دارند، انجام دهند و آن ارتباط با رسانه‌ها برای داد و ستد اطلاعات و معلومات برای عبور از بحران‌هایی است که به طور طبیعی بر اثر تغییر، تحول و دگرگونی‌های ساختاری و کارکردی به وجود می‌آید.

*ارتقای سلامت مردم مهمترین هدف روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز است

جانشین مدیر روابط عمومی این دانشگاه نیز در این جلسه اظهار کرد: ارتقای سلامت مردم مهمترین هدف روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز است، همچنین تبدیل کردن تهدیدها به فرصت مهمترین هنر روابط عمومی است.

صادق مرادی افزود: هدف از برگزاری این همایش تجلیل از فعالیت‌های کارکنان در این عرصه است.
وی با بیان اینکه هنر روابط عمومی پیدا کردن سوژه‌های مغفول مانده در دستگاه اجرایی محل خدمت خود است، اظهار کرد: استفاده از امکانات موجود، اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع در انعکاس رویدادها و فعالیت‌ها یکی دیگر از وظایف مهم روابط عمومی است.

مرادی متذکر شد: ارتقای سواد سلامت برای تحقق هدف غایی نظام سلامت کشور که همان «افرایش طول عمر با کیفیت آحاد جامعه مردم» است از مهم‌ترین رویکردهای اختصاصی روابط عمومی دانشگاه خواهد بود.

وی تصریح کرد: برجسته کردن رویدادهای کشوری در راستای سیاست‌های وزارت بهداشت و اختصاص ستون‌های ویژه با عنوان مشاوره حقوقی حوزه سلامت در سایت وبدای خوزستان و هفته‌نامه جندی شاپور و تشکیل تیمی با عنوان یاوران سلامت از جمله اهداف و برنامه‌های این روابط عمومی برای ارتقای فرهنگ سلامت و سواد رسانه‌ای شهروندان است.

وی برنامه‌ریزی، هماهنگی و مدیریت بازدیدهای میدانی اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه به منظور به حداقل رساندن فاصله مسئولان و مردم با هدف آسیب‌شناسی حوزه عملکردی و تسریع در رفع چالش‌ها و تهدیدات از دیگر رویکردهای روابط عمومی دانشگاه است.

جانشین مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، در پایان خاطرنشان کرد: ارتباط و بازدیدهای مستمر با حوزه‌های محیطی برای تحقق شعار «خدمت صادقانه و بی‌منت با محوریت نظارت مفید، موثر و مستمر در 24 ساعت» یکی دیگر از اهداف و برنامه‌های روابط عمومی در راستای تحقق اهداف طرح تحول نظام سلامت و ارائه خدمت به شهروندان خوزستانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان این نشست از مسئولان و کارشناسان روابط عمومی واحدهای تابعه این دانشگاه با اهدای لوح تجلیل شد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد