درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 04:59   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16899صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 30 اردیبهشت 1394 - 12:42
روابط عمومی ها مسئولیت سنگینی را برعهده دارند
معاون فرهنگی دادگستری کل استان سمنان مسئولیت روابط عمومی ها را در دستگاههای اجرایی و قضایی مهم دانست و گفت: افرادی که در حوزه روابط عمومی فعالیت می کنند باید جایگاه خود را باور داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حجت الاسلام محد قاسم عین الکمالی در همایش مسئولین و رابطان روابط عمومی دستگاه های تابعه قوه قضائیه در استان و در سالن شهدای هفتم تیر دادگستری کل بر گزار شد،  ضمن تبریک  هفته روابط عمومی به فعالان  در این عرصه اظهار داشت: امروزه در دنیا اصل علم ارتباطات یک امر اجتناب ناپذیر است.

وی با اشاره به این مطلب که  در دنیای مدرن امروزی کسی تردیدی  در جایگاه  علم ارتباطات ندارد افزود: اگر در گذشته رمز موفقیت  هر انسانی  بستگی به ضریب هوشی داشت اما امروز صحبت از آن است که تنها 25 در صد موفقیت به ضریب هوشی و 75 در صد مربوط به ارتباطات انسان ها است.

عین الکمالی با تاکید بر اینکه یک پیوند معناداری بین روابط عمومی ها و دستگاهها وجود دارد، اذعان داشت : این حلقه  دستگاه و سازمان را با مستخدمین و مخاطبان خودش پیوند می دهد و این جایگاه و عملکرد بسیار مهم است.

وی از روابط عمومی ها خواستار شناخت دستگاه خود و مسئولانه و صادقانه عمل کردن شد و گفت: یک فعال روابط عمومی باید از قدرت تحلیل مناسبی برخوردار باشد.

وی با اشاره به این مطلب که  در دنیای مدرن امروزی کسی تردیدی  در جایگاه  علم ارتباطات ندارد افزود: اگر در گذشته رمز موفقیت  هر انسانی  بستگی به ضریب هوشی داشت اما امروز صحبت از آن است که تنها 25 در صد موفقیت به ضریب هوشی و 75 در صد مربوط به ارتباطات انسان ها است.

عین الکمالی با تاکید بر اینکه یک پیوند معناداری بین روابط عمومی ها و دستگاهها وجود دارد، اذعان داشت : این حلقه  دستگاه و سازمان را با مستخدمین و مخاطبان خودش پیوند می دهد و این جایگاه و عملکرد بسیار مهم است.

وی از روابط عمومی ها خواستار شناخت دستگاه خود و مسئولانه و صادقانه عمل کردن شد و گفت: یک فعال روابط عمومی باید از قدرت تحلیل مناسبی برخوردار باشد.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان سمنان  با بیان این مطلب که روابط عمومی  توجیح گر که در آن  پنهان کاری وجود دارد و نقص ها دیده نمی شود و همچنین روابط عمومی تبیین گر که فقط اوضاع و احوال جاری را  روایت می کند مناسب سازمانها و خواسته های امروز مردم در عصر ارتباطات نیستند گفت: بهترین روابط عمومی، روابط عمومی تحلیل گرا است که ضمن پویایی و خلاقیت دارای پیشگام بوده و از قدرت تحلیل مناسب برخوردار است و در شرایط نیاز امکان عکس العمل و اقدام مناسب را دارد.

عین الکمالی  استمرار در برنامه ریزی، اخلاق مداری و توان گفتاری و نوشتاری را از مهمترین ویژگی یک روابط عمومی خوب دانست و گفت: روابط عمومی ها بازوی فکری مدیریت دستگاهها هستند و باید راهکار هایی را برای پیشرفت و موفقیت دستگاهها ارائه دهند.

دبیر کمیته اطلاع رسانی قوه قضائیه در استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به سخن پیامبر اسلام حضرت محمد ص که برکرامت های اخلاقی و خوبی های آن برانگیخته شده ام  اظهار داشت: روابط عمومی بیشتر از اینکه یک حرفه و شغل  و رشته ی دانشگاهی بحساب بیاید یک ویژگی اخلاقی است .

محمد صدیقی نیا با بیان اینکه  افرادی که برای تصدی این حرفه انتخاب میشوند باید بیش از تحصیلات علمی، رفتار عملی و اخلاقی در این راستا داشته باشند گفت: کارگزاران روابط عمومی باید بتوانند دو  انتظار مهم از جمله توجه همدلانه و دلسوزانه به مردم و مراجعین را در کنار تلاش برای دستیابی به اهداف و برنامه های سازمانی را درکنار هم برآورده سازند.

وی   روابط عمومی را به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولین دانست و بیان داشت: روابط عمومی امروز جایگاه مناسبی در سازمانها و ادارات به ویژه در دستگاه قضایی  دارد و مدیران بخش های مختلف امروزه به کارکرد مفید و چندوجهی این حوزه واقف هستند.

 سرپرست مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستر ی کل استان سمنان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی  مقام معظم رهبری با عنوان همدلی و همزبانی بین دولت و ملت افزود: باید امسال برای همکاری، همدلی و صمیمیت بیشتر بین مسئولان و مردم تلاش شود که در این مسیر مهمترین نقش را حوزه روابط عمومی در هر سازمانی برعهده دارد.

صدیقی نیا ضمن بیان اینکه روابط عمومی با توجه به موقعیت های مختلفی که در آن قرار می گیرد، نقش، تعریف و وظایف مختلفی را بر عهده دارد افزود: در یک جمع بندی کلی می توانیم روابط عمومی را دستیابی به هنری تعریف کنیم که با  استفاده از مدیریت علمی روز جهان، رعایت اصول برنامه ریزی، اخلاق حرفه ای، برای کار آمدی و تاثیر مطلوب در سطوح مختلف مخاطبان می کوشد .

عضو انجمن روابط عمومی ایران با اشاره به اینکه در یک سازمان اطلاع یابی و اطلاع رسانی، ایجاد ارتباط و نفوذ در افکار عمومی از وظایف روابط عمومی هاست ابراز داشت: تنها هدف ما ایجاد حساسیت برای دستگاه های متولی و مردم جامعه است .

صدیقی نیا تصریح کرد: جای بسی افتخار است که از توانمند ترین، پرانرژی و پرنشاط ترین همکاران در حوزه های مختلف به عنوان مسئول و یا رابط روابط عمومی در ادارات تابعه و حوزه های قضایی استان سمنان بهره می بریم.

دبیر کمیته اطلاع رسانی قوه قضائیه در استان سمنان با اشاره  به تعیین اهداف راهبردی مختص حوزه روابط عمومی در برنامه عملیاتی در سال گذشته اذعان داشت:  تدوین 18 عنوان برنامه عملیاتی در زمینه اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی، ایجاد بستر مشارکت کارکنان و سیستم پیشنهاد و انتقاد، همکاری در برنامه های آموزشی، فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرم ، انجام طرح رضایت سنجی از مراجعین ، انعکاس 122 عنوان خبر در بیش از 21 پایگاه اطلاع رسانی، خبری و مطبوعات، همکاری در پژوهش، نویسندگی و تهیه فیلم های مستند، سینمایی و برنامه های  گفتگو محور تلویزیونی با موضوعات کاهش آسیب های اجتماعی و وقوع جرائم، همکاری در تامین و

اعزام کارشناسان خبره و مجرب قضایی استان در چهار برنامه زنده شبکه سه سیما و بیش از 18 عنوان برنامه ی مختلف شبکه ی استانی، همکاری در تولید 50  برنامه ی گفتگو محور رادیویی با موضوع حقوقی و قضایی از جمله اقدامات و تلاشهای مدیریت روابط عمومی و رابطان فعال بخش های مختلف در دستگاه قضایی استان سمنان در سال گذشته بود.

 

منبع: ایرنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد