درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 01:40   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16853صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 29 اردیبهشت 1394 - 11:24
روابط عمومی پل ارتباطی بین دولت و ملت
ایرج کارخایی مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان در همایش مسئولین روابط عمومی های استان سمنان روابط عمومی را به عنوان پل ارتباطی بین دولت و ملت عنوان کرد.
  

روابط عمومی پل ارتباطی بین دولت و ملت

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ایرج کارخایی مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان در همایش مسئولین روابط عمومی های استان سمنان روابط عمومی را به عنوان پل ارتباطی بین دولت و ملت عنوان کرد .

 

گفت : روابط عمومی ها باید مسائل و مشکلات و چالشهای مردمی را صادقانه به اطلاع مسئولین برسانند .

 

وی افزود : این امر موجب رفع نگرانیها و جلوگیری از معضلات اجتماعی ، افزایش امید ، اعتماد و جلب مشارکتهای عمومی ، وحدت و حل مسائل و مشکلات مردمی می گردد .

 

ایشان خاطر نشان کرد : بی شک ارائه اخبار درست، شفاف و به موقع موجب صمیمیت و همدلی بیشتر بین مردم و مسئولین میشود و روح همکاری و همراهی و مشارکت و تعامل را گسترش خواهد داد .

 

ایرج کارخائی اذعان داشت : در این عرصه باید از ظرفیتها ، پتانسیل و همکاری بی شائبه مطبوعات و رسانه های گروهی و استفاده از رویکردهای نوین ، فن آوری به روز و عبور از روابط عمومی سنتی به روابط عمومی الکترونیک بهره گرفت .

 

ایشان مقوله اطلاع رسانی و اطلاع یابی را موضوع مهمی عنوان کرد و گفت : این امر مورد تاکید ریاست محترم جمهوری قرار گرفته است .

 

مدیر کل روابط عمومی استانداری افزود : برای تبیین سیاستها و دستاوردهای دولت در عرصه آرامش ، امید ، امنیت ، سلامت ، رشد و رونق اقتصادی ، کنترل تورم ، ارتباطات جهانی ، استفاده مناسبی انجام پذیرد .

 

وی رویداد مهم سال 94 را برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و افزود : وظیفه مهم روابط عمومی تبلیغات ،اطلاع رسانی و بستر سازی برای حضور حداکثری مردم استان در پای صندوقهای رأی است .

 

 ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث تحقق شعار سال که روابط عمومی ها میتوانند نقش آفرین باشند بر پاسخگویی مناسب به مردم و ارباب رجوع برای اعتماد و رضایتمندی مردم و ترویج فرهنگ مردم داری ، برخورد مناسب و تکریم ارباب رجوع و پیگیری جدی برای حل مسائل و مشکلات مردمی که به دستگاهها و سازمانها مراجعه می کنند ، تاکید کرد .

 

کارخائی با اشاره به بحث تعامل و همکاری مستمر بین روابط عمومی ها و خبرنگاران آنان را به عنوان دو یار و دوبال اطلاع رسانی مطرح نمود و توجه و حمایتهای لازم از نشریات محلی ، کشوری و خبرگزاریها را خواستار شد ایشان به نقش کارآمدی و بالا بردن کارائی علمی و عملی روابط عمومی ها با برگزاری بیش از 20 دوره آموزشی در سال گذشته اشاره و بر نیازمندی بحث آموزش برای روابط عمومی ها تاکید نمود . توجه و نگرش مناسب مجموعه مدیران و مسئولین به مقوله روابط عمومی با درک بیشتر جایگاه و حمایتهای لازم در این زمینه ، اهمیت و رسالت روابط عمومی ها ، حل مسائل و مشکلات ساختاری ، اداری و تامین نیروی انسانی آنها از دیگر موارد مطرح شده از سوی مدیر کل روابط عمومی استانداری بود .

 

همچنین ایشان به برگزاری پنجمین دوره ارزیابی روابط عمومی ها در سالجاری ، پیگیری برای تهیه برنامه عملیاتی سند راهبردی روابط عمومی و برگزاری جلسه شورای هماهنگی برای سیاستگذاری در این عرصه را بعنوان دستور کار روابط عمومی های استان در سالجاری دانست.

 

منبع: خبرآنلاین

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد