درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 14:39   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16877صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 29 اردیبهشت 1394 - 23:34
هنگامی که محتوا تبدیل به بیلبورد جدید می شود
تلیفانی مونژدزی - رادیو و تلویزیون، مانند هر رسانه دیگری، در تلاش مداوم برای جذب یک مخاطب هستند. آنها شخصیت های بزرگ را با دنبال کنندگان توده ای را به عنوان یک برش کوتاه جذب می کنند. با این حال، یک فرمول بی چون و چرا وجود دارد که همواره عمل می کند و آن این است که محتوا پادشاه است. این دیگر کلیشه نیست.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-، تلیفانی مونژدزی- رادیو و تلویزیون، مانند هر رسانه دیگری، در تلاش مداوم برای جذب یک مخاطب هستند. آنها شخصیت های بزرگ را با دنبال کنندگان توده ای را به عنوان یک برش کوتاه جذب می کنند. با این حال، یک فرمول بی چون و چرا وجود دارد که همواره عمل می کند و آن این است که محتوا پادشاه است. این دیگر کلیشه نیست.


بسیاری از ایستگاه های رادیویی شخصیت های بزرگ را به استخدام خودشان در می آورند، و انتظار دارند که آنها شماره ها را برایشان بیاورند.


هر کسی که درکی از پشت صحنه های تولید رادیویی داشته باشد تایید می کند که یک شخصیت عالی به اندازه یک تیم پشت سرش می تواند در تولید موثر باشد.


محتوای خوب باید همیشه به واسطه دقت، تعادل و صحت ایده داستان مشخص شود. این فراتر از تکرار داستان هایی است که در حال حاضر در روزنامه ها جریان دارند، در نتیجه رادیو به گونه ای رهبری محاورات برجسته را در سطح ملی بر عهده دارد و نه روزنامه.


محتوا تبدیل به یک بیلبورد جدید می شود که مخاطب و شنونده به آن ارائه کننده اصلی یا نمایش او اعتماد و تکیه می کنند تا آنچه مورد نظر آنهاست را دریافت کنند. این فراتر از شخصیت ارائه کننده است. با این حال، این بدین معنا نیست که شخصیت ها مخاطبان را جذب نمی کنند، آنها این کار را خواهند کرد. اما موفقیت توسط نحوه ارائه محتوا تعیین می شود.


بسیار پیش می آید که ایستگاه رادیویی و برنامه تلویزیونی از کیفیت تیم تولید و تمرکز بر ارائه محتوا چشم پوشی می کنند. در بسیاری از موارد این شخصیت ها به شهرت خودشان در طول زمان لطمه می زنند به ویژه در زمانی که استانداردهای مورد نیاز در آنها وجود ندارد.


علاوه بر این، ایستگاه های رادیویی نیازمند شخصیت های روی آنتن هستند تا بتوانند در رسانه اجتماعی نیز حضور داشته باشند. در نتیجه، رادیو تبدیل به وسیله ای می شود که باید بیشتر در شبکه اجتماعی حضور پیدا کند. امروز محتوا تنها از طریق امواج رادیویی و تلویزیونی دریافت نمی شود، رسانه های اجتماعی به نوبه خودشان آن را در آغوش می گیرند. این محتوا فراتر از ارائه آنلاین می رود، اما در آن فضا نیازمند تعامل آنلاین پیش و بعد از برنامه است.


ایستگاه رادیویی آنلاین همانند رادیو یونیسا، سنترال کلیف، رادیو بالس، رادیو جونتو سابقه کار بی سابقه ای در این دارند که مطمئن شوند پیامشان دریافت شده است. بیشتر نیاز به این دارند که مخاطبانی را برای جریان آنلاین خودشان جذب کنند. برای ایستگاه های جریان آنلاین، جذب مخاطب بستگی به آنچه آنها در هر 10 دقیقه انجام می دهند دارد. چراکه در هر ده دقیقه احتمال دارد یک نفر شنونده بالقوه تصمیم بگیرد که گوش دادن را ادامه بدهد یا آن را بی خیال شود.


بنابراین حتی 15 دقیقه وقت برای تعمیر و نگهداری شبکه های اف ام چیزی نیست که بتوان آن را برای شبکه های رادیویی آنلاین اجرا کرد. مردم به طور آنلاین در حال گوش دادن هستند و هر 10 دقیقه به طور حداکثر این پتانسیل وجود دارد که مخاطب خود را برای همیشه از دست بدهند.


منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد