درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 12:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند
  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16772صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 27 اردیبهشت 1394 - 13:44
مسئول روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین:
صداقت کاری مهمترین مشخصه روابط عمومی موفق است
مسئول روابط عمومی لشگر 16 زرهی استان قزوین بیان کرد: صداقت و عدم بزرگ نمایی مشخصه‌ای بارز در جلب اعتماد مردم است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، علی شیبانی مسئول روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین به مناسبت روز روابط عمومی در خصوص فعالیت های این حوزه در ارتش گفت: روابط عمومی در سازمان ارتش زیر نظر عقیدتی سیاسی ارتش است.


وی گفت: مدیران روابط عمومی در ارتش 16 زرهی استان تلاش می کنند تا در زمینه تعامل سازنده با سازمان‌ها و نهاد‌ها عملکرد خوبی داشته باشند.


شیبانی بیان کرد: در زمینه اطلاع رسانی باید تمام اطلاعات ارائه شده واقعی و بدون بزرگ نمایی باشد تا بتوانیم افکار عمومی را نسبت به چالش‌های روز مدیریت کنیم.


این مسئول با اشاره به آموزش در عرصه اطلاع رسانی برای سربازان ارتش خاطرنشان کرد: در حال حاضر و در تمام زمان ها بخشی از جوانان در ارتش مشغول به خدمت  به نظام هستند و با آموزش هایی که روابط عمومی می تواند برای آنها داشته باشد هر کدامشان می توانند فعال در عرصه اطلاع رسانی باشند.


مسئول روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین اذعان کرد: فعالیت روابط عمومی ارتش در ارتباط با سه قشر سربازان وظیفه، کارکنان و خانواده ها و مردم خارج از پادگان ها است، برنامه های فرهنگی ما در ارتباط با آنان شکل می‌گیرد و ما در حوزه تاثیر ریشه ای تبلیغات بر نوع نگاه هموطنان تلاش می کنیم.


وی همچنین به جنبه اطلاع رسانی روابط عمومی اشاره و تصریح کرد: خانواده هایی که فرزندانشان در ارتش خدمت می کنند می خواهند که از فعالیت های عمومی که در ارتش شکل می گیرد اطلاع داشته باشند و این مسئله بخشی از خدمتی است که روابط عمومی ارائه می دهد.


شیبانی در ارتباط با مصاحبه ها و کنفرانس های خبری که توسط روابط عمومی ارتش شکل می گیرد گفت: نشست خبری و کنفرانس‌های ارتش در آستانه ایام ویژه مانند هفته دفاع مقدس، 29 فروردین و امثال آنها صورت می گیرد که هدف از برگزاری این نشست‌ها ابلاغ برنامه هایی است


مسئول روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی در پایان به صداقت و عدم بزرگ نمایی به عنوان مهمترین مشخصه های یک روابط عمومی موفق اشاره کرد وگفت: مهمترین مشخصه کارکنان در روابط عمومی علاقه کاری می‌باشد که بتوانند تعامل قوی با اقشار داشته باشند.


منبع: بسیج
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه


  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد


  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟


  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد