درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 12:02   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10600صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 24 اردیبهشت 1393 - 14:28
معاون استاندار قزوین: مدیر باید به مشکلات روابط عمومی توجه خاصی داشته باشد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: روابط عمومی‌ها با جامعه ارتباط شفاف داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: روابط عمومی‌ها با جامعه ارتباط شفاف داشته باشند.

به گزارش شارا، ایوب رحیمی‌منفرد ظهر امروز در نخستین سمینار تخصصی ارتباطات و روابط عمومی نوین با رویکرد اطلاع‌رسانی در فضای مجازی که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: روابط عمومی باید در اختیار مدیر باشد و در عین حال مدیر نیز باید به مشکلات روابط عمومی توجه خاصی داشته باشد.


وی افزود: گزارش‌های روابط عمومی‌ها باید با صداقت، به موقع، دقیق و شفاف باشد زیرا اگر برنامه‌ریزی خوب یا اخبار درست نداشته باشیم در آینده دچار مشکلاتی می‌شویم.


معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: ارائه گزارش نادرست به افکار عمومی به طور قطع ضربات بسیار مهلکی را به سازمان می‌زند.


رحیمی‌منفرد اضافه کرد: در همه کارها درست‌کاری و صداقت شرط اساسی است ولی در روابط عمومی که اعتماد افکار عمومی را می‌خواهد به خود جلب کند ضرورت بیشتری دارد زیرا غیر از این نیز از روابط عمومی انتظار نمی‌رود.


وی ادامه داد: مهم‌ترین سرمایه‌ای که سازمان‌ها و دولت‌ها برای خود می‌توانند داشته باشند اعتماد مردم به خودشان است که در غیر آن، سقوط آنها حتمی است.


رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین تصریح کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند با اطلاع‌رسانی درست به مردم اعتماد عمومی را جلب کنند و در عین حال نیز یک پشتیبان خوبی را برای سازمان خود داشته باشند.


رحیمی‌منفرد متذکر شد: روابط عمومی‌ها باید سعی کنند با رسانه‌ها ارتباط خوبی داشته باشند و در مقابل با یکدیگر قرار نگیرند و در تقابل با هم عمل نکنند زیرا هر دو مدافع حقوق مردم هستند اگر صداقت و امانت داشته باشند و متقابلاً ارتباط خوبی با یکدیگر داشته باشند قادر هستند با صداقت رسالت خود را در جامعه انجام دهند.


وی ابراز کرد: روابط عمومی‌ها باید شفاف و روشن با جامعه ارتباط برقرار کنند، اگر اینگونه عمل کردند اعتماد عمومی مردم را قطعا جلب می‌کنند.


معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: دستگاه‌ها و مدیران باید با روابط عمومی‌ها ارتباط خوبی داشته باشند خواهان این امر باشند که از سوی روابط عمومی‌ها اخبار درست و صحیحی به مردم انعکاس یابد.


گفتنی است؛ نخستین سمینار تخصصی ارتباطات و روابط عمومی نوین با رویکرد اطلاع‌رسانی در فضای مجازی به مناسبت بزرگداشت 27 اردیبهشت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات از ظهر امروز آغاز شد و تا عصر ادامه دارد.


سرفصل‌هایی از جمله روابط عمومی دانش بنیان حرفه‌ای محور، عناصر خبرنویسی مدرن، مدیریت تصویرسازی با تأکید بر ذینفعان کلیدی، معجزه نورولوژی و تأثیر آن در ارتباطات و ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی برای فعالیت رسانه‌ای در سازمان‌ها از سوی اساتید مجرب حوزه ارتباطات برای حاضران بیان شد.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد