درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16772صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 27 اردیبهشت 1394 - 13:44
مسئول روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین:
صداقت کاری مهمترین مشخصه روابط عمومی موفق است
مسئول روابط عمومی لشگر 16 زرهی استان قزوین بیان کرد: صداقت و عدم بزرگ نمایی مشخصه‌ای بارز در جلب اعتماد مردم است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، علی شیبانی مسئول روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین به مناسبت روز روابط عمومی در خصوص فعالیت های این حوزه در ارتش گفت: روابط عمومی در سازمان ارتش زیر نظر عقیدتی سیاسی ارتش است.


وی گفت: مدیران روابط عمومی در ارتش 16 زرهی استان تلاش می کنند تا در زمینه تعامل سازنده با سازمان‌ها و نهاد‌ها عملکرد خوبی داشته باشند.


شیبانی بیان کرد: در زمینه اطلاع رسانی باید تمام اطلاعات ارائه شده واقعی و بدون بزرگ نمایی باشد تا بتوانیم افکار عمومی را نسبت به چالش‌های روز مدیریت کنیم.


این مسئول با اشاره به آموزش در عرصه اطلاع رسانی برای سربازان ارتش خاطرنشان کرد: در حال حاضر و در تمام زمان ها بخشی از جوانان در ارتش مشغول به خدمت  به نظام هستند و با آموزش هایی که روابط عمومی می تواند برای آنها داشته باشد هر کدامشان می توانند فعال در عرصه اطلاع رسانی باشند.


مسئول روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین اذعان کرد: فعالیت روابط عمومی ارتش در ارتباط با سه قشر سربازان وظیفه، کارکنان و خانواده ها و مردم خارج از پادگان ها است، برنامه های فرهنگی ما در ارتباط با آنان شکل می‌گیرد و ما در حوزه تاثیر ریشه ای تبلیغات بر نوع نگاه هموطنان تلاش می کنیم.


وی همچنین به جنبه اطلاع رسانی روابط عمومی اشاره و تصریح کرد: خانواده هایی که فرزندانشان در ارتش خدمت می کنند می خواهند که از فعالیت های عمومی که در ارتش شکل می گیرد اطلاع داشته باشند و این مسئله بخشی از خدمتی است که روابط عمومی ارائه می دهد.


شیبانی در ارتباط با مصاحبه ها و کنفرانس های خبری که توسط روابط عمومی ارتش شکل می گیرد گفت: نشست خبری و کنفرانس‌های ارتش در آستانه ایام ویژه مانند هفته دفاع مقدس، 29 فروردین و امثال آنها صورت می گیرد که هدف از برگزاری این نشست‌ها ابلاغ برنامه هایی است


مسئول روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی در پایان به صداقت و عدم بزرگ نمایی به عنوان مهمترین مشخصه های یک روابط عمومی موفق اشاره کرد وگفت: مهمترین مشخصه کارکنان در روابط عمومی علاقه کاری می‌باشد که بتوانند تعامل قوی با اقشار داشته باشند.


منبع: بسیج
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد