شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مهندس بختیاری مدیرعامل شرکت بیمه دی در دیدار با مدیر و کارکنان روابط عمومی این شرکت ، بهترین تبلیغ را جلب رضایت مشتریان دانست.
به گزارش شارا از به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی در این دیدار که مدیر فروش و بازاریابی و نمایندگان بخش فناوری اطلاعات شرکت بیمه دی نیز حضور داشتند بختیاری مدیرعامل این شرکت فعالیت روابط عمومی را با سه حوزه بازاریابی، فناوری اطلاعات و فنی در ارتباط دانست و افزود: ما یک بنگاه اقتصادی هستیم و همه بخش های شرکت باید در ارتباط با روابط عمومی باشند.
بر پایه این گزارش وی در ادامه گفت: باید زیر ساخت های روابط عمومی به صورت عمقی بررسی شود، کارهای خوبی که تا کنون انجام شده دنبال شود و همه این موارد تحت عنوان برنامه بلند مدت و جاری سازماندهی پیدا کند. برنامه ای که طی آن یک روند آرام و پیوسته را شاهد باشیم. در واقع نباید فرآیند کار به صورت شعله ای باشد و هیجانی پیش برویم.
بر اساس همین گزارش مدیرعامل شرکت بیمه دی در ادامه افزودند: رعایت اصول مبتنی بر انسجام سازمانی، حر فه ای گری و سلامت مهمترین عامل پیشرفت خواهد بود و باید بصورت جدی در سازمان بیمه دی پیگیری شود.
بخیتاری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: فعالیت های ساختمانی که توسط شرکت بیمه انجام می شود دارای توجیه قابل توجه اقتصادی با رویکرد صرفه جویی است.
مهندس سید مجید بختیاری در ادامه این نشست توجه به صداقت در کار را امری مهم تلقی کرد و افزود: در حوزه تبلیغات باید با تدبیر، آرامش و درایت پعمل شود. ترجیح ما پرداخت دیون مردم قبل از اجرای در هر نوع پروژه تبلیغاتی است.
ایشان اظهار داشتند: در حوزه خدمت رسانی به مشتریان و راه اندازی سیستم (CRM) اهتمام داشته باشیم. باید بانک اطلاعاتی تدوین شود تا با استفاده از داده های آن بتوان در راستای جلب رضایت مشتریان گام برداشت.
مدیرعامل شرکت بیمه دی در پایان سند راهبردی شرکت را سرلوحه کار خواند و خواستار تهیه سند راهبردی روابط عمومی بر اساس سند راهبردی شرکت شد.
|