درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 05:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16538صفحه نخست » ادامه مطلب یکیکشنبه، 13 اردیبهشت 1394 - 15:29
آسیب شناسی تعامل میان روابط عمومی و مطبوعات
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات همزمان با 13 اردیبهشت روز جهانی مطبوعات بر آسیب شناسی تعامل میان روابط عمومی و مطبوعات تأکید کرد. به گزارش شارا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت، دکتر فرنقی زاد گفت: برای تعامل روابط عمومی ها با رسانه به ویژه مطبوعات، انتخاب راهکار مناسب با بهره گیری از نوآوری، در حوزه ارتباطات ضروری است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات همزمان با 13 اردیبهشت روز جهانی مطبوعات بر آسیب شناسی تعامل میان روابط عمومی و مطبوعات تأکید کرد.

به گزارش شارا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت، دکتر فرنقی زاد گفت: برای تعامل روابط عمومی ها با رسانه به ویژه مطبوعات، انتخاب راهکار مناسب با بهره گیری از نوآوری، در حوزه ارتباطات ضروری است.

وی با تأکید بر نقش آزادی مطبوعات در نشر پیشرفت ها و یا پسرفت های سازمان ها و نهادهای دولتی گفت: بیان نقاط مثبت و منفی و جدا شدن سره از ناسره، در اقدامات سازمانی، در بیان واقعیتها و تنویر افکار عمومی بسیار مؤثر است.

فرنقی زاد بر توسعه متقارن روابط عمومی و رسانه تأکید کرد و افزود: روابط عمومی ها برای اطلاع رسانی و ارتباط با مشتریان، مخاطبان و افکار عمومی، به ابزارهایی نیاز دارند که مهمترین آنها رسانه است.

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات اظهار کرد: تسلط رسانه ها به ویژه مطبوعات بر اقدامات انجام شده سازمان ها و نهادهای دولتی ،با نگاه کارشناسی بسیار ضروریست و در جلوگیری از گسترش شایعه مؤثر است.

فرنقی زاد بر روابط عمومی پاسخگو در مقابل مردم و رسانه ها، تأکید کرد و ادامه داد: به دلیل عدم شناخت روابط عمومی با ویژگیهای نوین، روابط عمومی و رسانه هنوز نتوانستند رابطه ی منطقی و کارآمد، در حوزه های مختلف را فراهم آورند که در این میان آسیب شناسی تعامل میان روابط عمومی و مطبوعات یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی و رسانه مکمل هم هستند گفت: امروزه درصد قابل توجهی از اطلاعات استفاده شده در رسانه ها، از منبع روابط عمومی ها تأمین می شود.

فرنقی زاد تحلیل اخبار و اطلاعات در مطبوعات و رسانه ها به ویژه پردازش به موقع آنها را ضروری برشمرد و ادامه داد: امروزه شکل گیری افکار عمومی در دست رسانه هاست و این مهم برخورداری از همه پتانسیل رسانه را برای در اختیار قرار دادن اطلاعات درست و به موقع، می طلبد.

رئیس مرکز روابط عمومی، بر داشتن انتظارات واقعی رسانه ها از روابط عمومی ها تأکید کرد و گفت: همانطور که هر اطلاعی از سوی روابط عمومی نمی تواند یک خبر خوب برای رسانه باشد، سیاست های کلی دستگاههای دولتی نیز محدودیت هایی را برای مسئولان روابط عمومی ایجاد می کند که البته می توان با حذف بوروکراسی های زائد و در اختیار قرار دادن اطلاعات و داده های مناسب، رسانه را با منابع علمی و کارشناسی تغذیه کرد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد