درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 22:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16439صفحه نخست » چهارشنبه، 2 اردیبهشت 1394 - 19:09
9 نماینده اطلاع رسانی خارج از کشور دیدبان صنعت گردشگری
از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی ٰصنایع دستی و گردشگری؛ مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان در مراسم اعطای گواهی نامه نمایندگی های اطلاع رسانی خارج از کشور با اشاره بر این مطلب که در راستای تحقق اهداف سازمان در زمینه رونق گردشگری در سال 92 مطالعات و برنامه ریزی هایی را با این هدف که چگونه می توانیم د
  

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی ٰصنایع دستی و گردشگری؛ مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان در مراسم اعطای گواهی نامه نمایندگی های اطلاع رسانی خارج از کشور با اشاره بر این مطلب که در راستای تحقق اهداف سازمان در زمینه رونق گردشگری در سال 92 مطالعات و برنامه ریزی هایی را با این هدف که چگونه می توانیم در مناطق و بازار های جهانی حداکثر خروجی و بهره برداری را داشت انجام دادیم و در تعامل سازنده با دستگاه های دیگر که در این حوزه به مدل هایی رسیده بودند به این نتیجه رسیدیم که بر اساس تجربه های پیشین تنها نمایندگی های رسمی در حوزه رونق گردشگری چاره گشا نیستند و باید که از طرق دیگر وارد عمل شد و آن استفاده از کمک مردمی در کشور های هدف بود.


وی در ادامه با اشاره بر وجود همکاری بین تعدادی از نمایندگان و کانون جهانگردی در گذشته افزود: با توجه به این آشنایی و همکاری ضمنی با تسهیل راهکار های قانونی و ایجاد توافق هایی سعی شد که با حمایت از نمایندگی های قبلی و اضافه شدن تعدادی از علاقمندان به این حوزه در 9 کشور هدف این طرح راه اندازی شود تا بتوانیم به طور شایسته ایران و جاذبه های گردشگری طبیعی، تاریخی و فرهنگی اش را به تمام دنیا معرفی کنیم باشد که در راستای هدف توسعه گردشگری در کشور کمک کننده باشد.


وی با مخاطب قرار دادن نمایندگان خارج از کشور افزود: شما نمایندگان خاص مردم ایران زمین در کشور هایی هستید که در آن اقامت دارید زیرا شما با شناخت بهتری که از شرایطاین کشور ها دارید به عنوان دیدبان های صنعت گردشگری کشور هستید.و همچنین خروجی همه این تلاش ها به اعتبار، اعتلای نام ایران و ایرانی در جهان و توسعه صنعت گردشگری می افزاید.


رحمانی موحد در ادامه تاکید کرد: شما نمایندگان سازمان میراث فرهنگی در کشور های هدف هستید و به منظور توسعه گردشگری، ایجاد شناخت و آگاهی بیشتر و بهتر نسبت به ایران در جامعه جهانی با برقراری ارتباط با جامعه بومی این کشور ها بسیار موثر هستید، و این در حالی است که ما در دستگاه دیپلماسی حمایت کننده شما در تمام شرایط و در مواقع لزوم هستیم.


معاون گردشگری سازمان در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک و به سرعت در کشور های اروپایی دیگر،آسیای شرقی و آسیای دور و حتی اقیانوسیه نیز این گونه دفاتر مردمی قدرتمند را برپا کنیم تا بیشتر و بیشتر به توسعه گردشگری در کشور کمک کنیم.


گفتنی است، نمایندگی های اطلاع رسانی گردشگری در خارج از کشور از میان 56 متقاضی این امر با انجام مراحل مختلف بررسی و تحقیق انتخاب شدند و در حال حاضر به 9 نماینده در کشورهای ژاپن، سویس، اسپانیا، ایتالیا، مالزی، سنگاپور، چین و عمان گواهی نامه نمایندگی اطلاع رسانی اعطا شده است.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد