درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 21:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16439صفحه نخست » چهارشنبه، 2 اردیبهشت 1394 - 23:03
9 نماینده اطلاع رسانی خارج از کشور دیدبان صنعت گردشگری
از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی ٰصنایع دستی و گردشگری؛ مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان در مراسم اعطای گواهی نامه نمایندگی های اطلاع رسانی خارج از کشور با اشاره بر این مطلب که در راستای تحقق اهداف سازمان در زمینه رونق گردشگری در سال 92 مطالعات و برنامه ریزی هایی را با این هدف که چگونه می توانیم د
  

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی ٰصنایع دستی و گردشگری؛ مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان در مراسم اعطای گواهی نامه نمایندگی های اطلاع رسانی خارج از کشور با اشاره بر این مطلب که در راستای تحقق اهداف سازمان در زمینه رونق گردشگری در سال 92 مطالعات و برنامه ریزی هایی را با این هدف که چگونه می توانیم در مناطق و بازار های جهانی حداکثر خروجی و بهره برداری را داشت انجام دادیم و در تعامل سازنده با دستگاه های دیگر که در این حوزه به مدل هایی رسیده بودند به این نتیجه رسیدیم که بر اساس تجربه های پیشین تنها نمایندگی های رسمی در حوزه رونق گردشگری چاره گشا نیستند و باید که از طرق دیگر وارد عمل شد و آن استفاده از کمک مردمی در کشور های هدف بود.


وی در ادامه با اشاره بر وجود همکاری بین تعدادی از نمایندگان و کانون جهانگردی در گذشته افزود: با توجه به این آشنایی و همکاری ضمنی با تسهیل راهکار های قانونی و ایجاد توافق هایی سعی شد که با حمایت از نمایندگی های قبلی و اضافه شدن تعدادی از علاقمندان به این حوزه در 9 کشور هدف این طرح راه اندازی شود تا بتوانیم به طور شایسته ایران و جاذبه های گردشگری طبیعی، تاریخی و فرهنگی اش را به تمام دنیا معرفی کنیم باشد که در راستای هدف توسعه گردشگری در کشور کمک کننده باشد.


وی با مخاطب قرار دادن نمایندگان خارج از کشور افزود: شما نمایندگان خاص مردم ایران زمین در کشور هایی هستید که در آن اقامت دارید زیرا شما با شناخت بهتری که از شرایطاین کشور ها دارید به عنوان دیدبان های صنعت گردشگری کشور هستید.و همچنین خروجی همه این تلاش ها به اعتبار، اعتلای نام ایران و ایرانی در جهان و توسعه صنعت گردشگری می افزاید.


رحمانی موحد در ادامه تاکید کرد: شما نمایندگان سازمان میراث فرهنگی در کشور های هدف هستید و به منظور توسعه گردشگری، ایجاد شناخت و آگاهی بیشتر و بهتر نسبت به ایران در جامعه جهانی با برقراری ارتباط با جامعه بومی این کشور ها بسیار موثر هستید، و این در حالی است که ما در دستگاه دیپلماسی حمایت کننده شما در تمام شرایط و در مواقع لزوم هستیم.


معاون گردشگری سازمان در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک و به سرعت در کشور های اروپایی دیگر،آسیای شرقی و آسیای دور و حتی اقیانوسیه نیز این گونه دفاتر مردمی قدرتمند را برپا کنیم تا بیشتر و بیشتر به توسعه گردشگری در کشور کمک کنیم.


گفتنی است، نمایندگی های اطلاع رسانی گردشگری در خارج از کشور از میان 56 متقاضی این امر با انجام مراحل مختلف بررسی و تحقیق انتخاب شدند و در حال حاضر به 9 نماینده در کشورهای ژاپن، سویس، اسپانیا، ایتالیا، مالزی، سنگاپور، چین و عمان گواهی نامه نمایندگی اطلاع رسانی اعطا شده است.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد