درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 18:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود
  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16396صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 30 فروردین 1394 - 17:39
رسانه ها در انعکاس اقدامات و خدمات بانک ها نقش مهمی ایفا می نمایند.
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- علی رستگار مدیرعامل بانک ملت روز شنبه در محل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) حضور یافت و ضمن بازدید از بخش های مختلف این سازمان از نزدیک با فعالیت های خبری و اطلاع رسانی این رسانه آشنا شد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- علی رستگار مدیرعامل بانک ملت روز شنبه در محل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) حضور یافت و ضمن بازدید از بخش های مختلف این سازمان از نزدیک با فعالیت های خبری و اطلاع رسانی این رسانه آشنا شد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملت؛ علی رستگار با محمد خدادی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی و برخی از مدیران این رسانه دیدار و در خصوص چگونگی توسعه همکاری های دوطرف گفتگو و تبادل نظر کرد.


وی و هیات همراه در بازدید از بخش های مختلف ایرنا از جمله اتاق خبر در جریان روند تهیه و تولید اخبار و گزارش های خبری و تصویری و انتشار آنها بر روی خروجی های مختلف این سازمان قرار گرفتند.


در این دیدار مدیرعامل بانک ملت گفت: یکی از مشکلات بانک ها، عدم شناخت کامل مردم و مسوولان از دامنه گسترده خدمات بانکی در کشور است و ضرورت دارد نسبت به روشن کردن اذهان عمومی مردم از خدمات بانکی که در حال حاضر جای خالی آن احساس می شود اقدام گردد.


علی رستگار با بیان این نکته که هم اکنون پروژه ای وجود ندارد که بانک ها در راه اندازی آن دخیل نباشند؛ اظهار داشت: اکنون بانک ملت در رابطه با تامین مالی پروژه های بزرگ از بابت صندوق انرژی بالغ بر۷ میلیارد یورو و از محل منابع صندوق توسعه ملی بالغ بر ۷ میلیارد دلار مشارکت دارد، ضمن این که ۴ میلیارد دلار نیز در بخش پتروشیمی از محل صندوق ذخیره ملی سرمایه گذاری داشته ایم. در بخش خدمات الکترونیک نیز بانک ملت با داشتن ۶۷۰ هزار دستگاه پایانه فروشگاهی (POS) همچنین بیش از ۴۸ میلیون ابزار و تجهیزات پرداخت الکترونیک و حدود ۳۲ میلیون کارت بانکی صادره، رتبه اول را در میان نظام بانکی به خود اختصاص داده است.


وی در خصوص بحث سود نیز تاکید کرد که بانک ملت چه در بخش سود سپرده و چه در بخش سود تسهیلات تابع نظرات بانک مرکزی می باشد و تصریح نمود:در صورتی که بانک ها و موسسات پولی و مالی نرخ های تعیین شده را به طور کامل با نظارت قوی بانک مرکزی اجرا نمایند کمک بزرگی به اقتصاد و تولید کشور خواهد شد که در نهایت همه از آن نفع خواهند برد، لذا با توجه به نرخ تورم تعدیل نرخ سود بانکی عملی منطقی است.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد