درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 20:48   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16206صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 16 فروردین 1394 - 02:47
کارگاه آموزشی بازاریابی محتوا در شبکه‌های اجتماعی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در شبکه‌های اجتماعی محتوا پادشاهی می‌کند، بنابراین کسب ‌وکارها باید از طریق محتوای ناب و جذاب مخاطبان را درگیر کنند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در شبکه‌های اجتماعی محتوا پادشاهی می‌کند، بنابراین کسب ‌وکارها باید از طریق محتوای ناب و جذاب مخاطبان را درگیر کنند.

«بازاریابی محتوا در شبکه‌های اجتماعی» عنوان کارگاه آموزشی جواد افتاده از پژوهشگران حوزه روابط‌عمومی و شبکه‌های اجتماعی است که همزمان با گرامیداشت هفته روابط‌عمومی ۲۸ اردیبهشت ماه جاری در چهارمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت ارائه خواهد شد.

به گزارش شارا از ماهنامه مدیریت ارتباطات، افتاده در خلاصه مقاله خود آورده است: حضور کسب ‌وکارها در شبکه‌های اجتماعی امروز یک موضوع اجتناب‌ناپذیر است؛ حضوری که بر مبنای وجود مردم در این شبکه‌های آنلاین شکل گرفته است. زیرا هرجا که مخاطب یا کاربر حضور داشته باشد، کسب وکارها ناچارند به سراغ آنها بروند تا منافع خود را تامین کنند .

وی با تشریح اینکه حضور کسب‌وکارها در شبکه‌های اجتماعی متفاوت با حضور در دیگر رسانه‌هاست آورده: زیرا در شبکه‌های اجتماعی محتوا پادشاهی می‌کند، بنابراین کسب ‌وکارها باید از طریق محتوای ناب و جذاب مخاطبان را درگیر کنند.

افتاده با بیان اینکه خلاقیت در تولید و توزیع محتوا در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند راهگشای حضور و تاثیر کسب ‌وکارها در شبکه‌های اجتماعی باشد تأکید می‌کند: لازمه خلاقیت و بهره‌گیری کسب ‌وکارها از شبکه‌های اجتماعی داشتن برنامه و استراتژی بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی است؛ برنامه‌ای که براساس بازاریابی محتوا ایجاد و بر استراتژی محتوا تاکید می‌کند .

وی یادآور می‌شود: بازاریابی محتوا، فرایند تولید و به اشتراک گذاری محتوایی که باعث حفظ مشتریان قبلی و بدست آوردن مشتریان جدید می‌شود. به عبارتی، تکنیک خلق و پخش کردن محتوا جذاب، ارزشمند و مرتبط با نیاز مشتری و یا مخاطب هدف اصلی بازاریابی محتوا است .

در این مقاله، تکنیک‌ها، راهکارها و راهبردهای عملی برای حضور کسب ‌وکارها (شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی) در شبکه‌های اجتماعی بررسی می‌شود و در پایان مدل حضور کسب‌وکارهای ایرانی در رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌شود .

علاقمندان برای حضور در این کنفرانس و همچنین دهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک می‌توانند به سایت ۷pr.ir مراجعه و یا با شماره ۸۸۹۱۳۳۶۴ تماس بگیرند.
کارگاه آموزشی بازاریابی محتوا در شبکه‌های اجتماعی در هفته روابط عمومی برگزار می‌شود
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد