درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 14:09   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
  هوش مصنوعی جدید مایکروسافت چهره‌ها را از روی عکس‌ها متحرک می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16172صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 8 فروردین 1394 - 13:31
ساماندهی روابط عمومی های دستگاه های استان قم برای اطلاع رسانی به زائران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائران استان قم از ارسال ابلاغیه ای به روابط عمومی دستگاه های استان برای ساماندهی اطلاع رسانی به زائران در دور دوم سفرهای نوروزی خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائران استان قم از ارسال ابلاغیه ای به روابط عمومی دستگاه های استان برای ساماندهی اطلاع رسانی به زائران در دور دوم سفرهای نوروزی خبر داد.
 
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید رضا طباطبایی با اعلام این که روابط عمومی دستگاه های استان برای ساماندهی اطلاع رسانی به زائران بسیج شده اند گفت: در این راستا ابلاغیه ای را به کلیه روابط عمومی دستگاه ها به منظور انجام فعالیت های لازم برای سهولت بخشی به عبور و مرور زائران و دستیابی آسان تر به اماکن رفاهی و اقامتگاه ها ارسال کرده ایم.
 
 وی بیان داشت: نصب تابلوهای راهنمایی زائران و بنرهای اطلاع رسانی از جمله اقداماتی است که از سوی دستگاه ها برای راهنمایی زائران انجام شده است.
 
 وی تاکید کرد: خوشبختانه با همکاری مناسب روابط عمومی دستگاه های استان امسال توانسته ایم تسهیل در عبور و مرور زائران و رضایت مندی هر چه بیشتر آن ها را شاهد باشیم.
 
 با اشاره به راه اندازی سامانه 135 در استان قم، گفت: این سامانه پل ارتباطی زائران و مسافران نوروزی با شرکت مخابرات استان و ستاد راهنمایی و اطلاع رسانی به زائران است که آنها می توانند سوالات خود را در این خصوص از این سامانه پیگیری کنند.
 
 وی ادامه داد: سامانه اطلاع رسانی 09629 سامانه دیگری است که زائران می توانند شکایات خود را در ارتباط با شکایت از مجتمع های خدمات رفاهی و همچنین در صورت نیاز به امداد خودرو با تماس با این سامانه با نزدیکترین واحد امدادی ارتباط برقرار خواهند کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد