شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : ساماندهي روابط عمومي هاي دستگاه هاي استان قم براي اطلاع رساني به زائران
شنبه، 8 فروردین 1394 - 13:31 کد خبر:16172
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- رييس كميته اطلاع رساني ستاد تسهيلات زائران استان قم از ارسال ابلاغيه اي به روابط عمومي دستگاه هاي استان براي ساماندهي اطلاع رساني به زائران در دور دوم سفرهاي نوروزي خبر داد.
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- رييس كميته اطلاع رساني ستاد تسهيلات زائران استان قم از ارسال ابلاغيه اي به روابط عمومي دستگاه هاي استان براي ساماندهي اطلاع رساني به زائران در دور دوم سفرهاي نوروزي خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي قم فردا، سيد رضا طباطبايي با اعلام اين كه روابط عمومي دستگاه هاي استان براي ساماندهي اطلاع رساني به زائران بسيج شده اند گفت: در اين راستا ابلاغيه اي را به كليه روابط عمومي دستگاه ها به منظور انجام فعاليت هاي لازم براي سهولت بخشي به عبور و مرور زائران و دستيابي آسان تر به اماكن رفاهي و اقامتگاه ها ارسال كرده ايم.
وي بيان داشت: نصب تابلوهاي راهنمايي زائران و بنرهاي اطلاع رساني از جمله اقداماتي است كه از سوي دستگاه ها براي راهنمايي زائران انجام شده است.
وي تاكيد كرد: خوشبختانه با همكاري مناسب روابط عمومي دستگاه هاي استان امسال توانسته ايم تسهيل در عبور و مرور زائران و رضايت مندي هر چه بيشتر آن ها را شاهد باشيم.
با اشاره به راه اندازي سامانه 135 در استان قم، گفت: اين سامانه پل ارتباطي زائران و مسافران نوروزي با شركت مخابرات استان و ستاد راهنمايي و اطلاع رساني به زائران است كه آنها مي توانند سوالات خود را در اين خصوص از اين سامانه پيگيري كنند.
وي ادامه داد: سامانه اطلاع رساني 09629 سامانه ديگري است كه زائران مي توانند شكايات خود را در ارتباط با شكايت از مجتمع هاي خدمات رفاهي و همچنين در صورت نياز به امداد خودرو با تماس با اين سامانه با نزديكترين واحد امدادي ارتباط برقرار خواهند كرد.