درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 خرداد 1403 - 22:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه
  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن
  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند
  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟
  ممنوع کردن بچه‌ها از رسانه‌های اجتماعی راه‌حل نیست - این افراد بالای 60 سال هستند که باید اینترنت را ترک کنند
  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان
  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند
  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16172صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 8 فروردین 1394 - 12:55
ساماندهی روابط عمومی های دستگاه های استان قم برای اطلاع رسانی به زائران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائران استان قم از ارسال ابلاغیه ای به روابط عمومی دستگاه های استان برای ساماندهی اطلاع رسانی به زائران در دور دوم سفرهای نوروزی خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائران استان قم از ارسال ابلاغیه ای به روابط عمومی دستگاه های استان برای ساماندهی اطلاع رسانی به زائران در دور دوم سفرهای نوروزی خبر داد.
 
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید رضا طباطبایی با اعلام این که روابط عمومی دستگاه های استان برای ساماندهی اطلاع رسانی به زائران بسیج شده اند گفت: در این راستا ابلاغیه ای را به کلیه روابط عمومی دستگاه ها به منظور انجام فعالیت های لازم برای سهولت بخشی به عبور و مرور زائران و دستیابی آسان تر به اماکن رفاهی و اقامتگاه ها ارسال کرده ایم.
 
 وی بیان داشت: نصب تابلوهای راهنمایی زائران و بنرهای اطلاع رسانی از جمله اقداماتی است که از سوی دستگاه ها برای راهنمایی زائران انجام شده است.
 
 وی تاکید کرد: خوشبختانه با همکاری مناسب روابط عمومی دستگاه های استان امسال توانسته ایم تسهیل در عبور و مرور زائران و رضایت مندی هر چه بیشتر آن ها را شاهد باشیم.
 
 با اشاره به راه اندازی سامانه 135 در استان قم، گفت: این سامانه پل ارتباطی زائران و مسافران نوروزی با شرکت مخابرات استان و ستاد راهنمایی و اطلاع رسانی به زائران است که آنها می توانند سوالات خود را در این خصوص از این سامانه پیگیری کنند.
 
 وی ادامه داد: سامانه اطلاع رسانی 09629 سامانه دیگری است که زائران می توانند شکایات خود را در ارتباط با شکایت از مجتمع های خدمات رفاهی و همچنین در صورت نیاز به امداد خودرو با تماس با این سامانه با نزدیکترین واحد امدادی ارتباط برقرار خواهند کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد


  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟


  میدیاکراسی: بررسی ابعاد مختلف: بررسی ابعاد مختلف


  من ویژگی جدید بینایی چت‌جی‌پی‌تی را با 7 فرمان آزمایش کردم - نتیجه شگفت‌انگیز است!


  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه


  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات


  یاهو تیم ارتباطات خود را تقویت می‌کند


  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  از شمار دو چشم یک تن کم


  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد