درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 20:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16146صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 4 فروردین 1394 - 16:53
دلایل ضعف واحد روابط عمومی در یک ارگان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- واحد روابط عمومی در بسیاری از سازمان ها و ارگان ها منفعل و ناکارامد است ،امروز قصد داریم به دلایل ضعف واحد روابط عمومی در یک ارگان بپردازیم :
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- واحد روابط عمومی در بسیاری از سازمان ها و ارگان ها منفعل و ناکارامد است ،امروز قصد داریم به دلایل ضعف واحد روابط عمومی در یک ارگان بپردازیم :

۱) آن‌ها روابط عمومی را درک نمی‌کنند.
اکثر مردم روبط عمومی را اشتباه می‌گیرند و آن را با تبلیغات، بازاریابی و ترویج یکی می‌دانند. روابط عمومی استفاده از رسانه‌ها برای ایجاد آگاهی از یک برند در بین مردم است؛ در حالی که بازاریابی طیف گسترده‌ای از پیام‌هایی است که درخواست عمل را از مشتری می‌خواهد. روابط عمومی تعامل دوسویه با مردم است و هدف از آن پر کردن خلاء یک سویه بودن تبلیغات است. تمایز بین فعالیت‌های بازاریابی و روابط عمومی در دو معادله‌ی ساده‌ی زیر خلاصه می‌شود.
روابط عمومی= کسب جایگاه رسانه‌ای
بازاریابی + تبلیغات + توسعه = پرداخت برای جایگاه رسانه‌ای
در میان شیوه‌های بازاریابی منحصربه فرد، روابط عمومی تلاش می‌کند به اشتراک‌گذاری فعالیت‌های مثبت سازمان را به حداکثر برساند و مسائل منفی که سازمان با آن مواجه است را به حداقل برساند. به عبارت دیگر، روابط عمومی سعی می‌کند افکار عمومی را در مورد محصولات و خدمات یک شرکت تغییر دهد.


۲) موقتی در نظر گرفتن روابط عمومی.
در بسیاری از مواقع یک پروژه در آخرین لحظه معمولا یک روز قبل از این‌که پروژه اجرا شود یک طرح جامع برای روابط عمومی در نظر می‌گیرند، در حالی که وقتی روابط عمومی از ابتدای پروژه در نظر گرفته می‌شود نسبت به سایر فعالیت‌های بازاریابی مقرون به صرفه‌تر است. بدون شک نتایج تنها زمانی بهبود می‌یابد که تیم روابط عمومی در اسرع وقت راه‌اندازی شود. بنابراین روابط عمومی را همزمان با آغاز پروژه و همسو با سایر فعالیت‌های بازاریابی در نظر بگیرید.


۳) آن‌ها به مخاطبان‌شان فکر نمی‌کنند.
سازمان‌ها معمولا از یک مشکل رنج می‌برند. آن‌ها در هر اطلاعیه، رویداد و غیره از یک من استفاده می‌کنند مثلا ” این چگونه به من کمک خواهد کرد؟” یا ” آن چگونه به سازمان ما کمک خواهد کرد؟” یک روابط عمومی قوی همواره مخاطبان خود را در نظر دارد و چشم‌اندازی که در نظر دارد این‌گونه است: “شما، شما، شما چرا شما باید مراقب باشید؟” یکی از سوال‌هایی که شما باید جواب بدهید این است که چرا مخاطبان شما در مورد پیام شما باید مراقب باشند؟ پیامی که شما به مخاطبان‌تان عرضه خواهید کرد باید این قابلیت را داشته باشد که در عصر محتوا مورد توجه قرار گیرد.


اگر به دنبال توسعه‌ و بهبود مشخصات روابط عمومی سازمان خود هستید، به رئیس‌تان کمک کنید تا pr را بهتر درک کند. آن‌ها را متقاعد کنید تا روابط عمومی را در اوایل در نظر بگیرند و بر پیام خود تمرکز کرده، آن را توسعه دهند.

 

منبع: http://www.emdadbourse.com/

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد