درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 03:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15921صفحه نخست » یکشنبه، 10 اسفند 1393 - 13:30
فیس‌بوک رسیدن به 2 میلیون تبلیغ را جشن گرفت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فیس‌بوک اعلام کرد: تعداد شرکت‌ها و افرادی که تبلیغات خود را به این شبکه اجتماعی می‌سپارند به دو میلیون نفر افزایش پیدا کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فیس‌بوک اعلام کرد: تعداد شرکت‌ها و افرادی که تبلیغات خود را به این شبکه اجتماعی می‌سپارند به دو میلیون نفر افزایش پیدا کرده است.
 
 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فیس‌بوک در نرم‌افزار موبایلی خود این امکان را برای کاربران و تبلیغ دهندگان ایجاد کرده که تبلیغات خود را مدیریت کنند.
 
 دان لوی - نایب رییس بازاریابی جهانی و مشاغل کوچک فیس‌بوک - اعلام کرد: تعداد مشاغل و افرادی که تبلیغات خود را به این شبکه سپرده‌اند در یک سال و نیم گذشته دو برابر شده است.
 
 لوی به خبرگزاری فرانسه گفت: ما فکر می‌کنیم این یک نشانه آشکار از تعهد ما در کمک به مشاغل کوچک است. آنها در حال منفعت رساندن به اقتصاد منطقه خود و جهان هستند.
 
 به گفته او نرم‌افزار جدید مدیریت تبلیغات فیس‌بوک به تبلیغ کنندگان این امکان را می‌دهد که تبلیغات خود را از گوشی موبایل کنترل کنند.
 
 مارک زوکربرگ - مدیرعامل فیس‌بوک - و شریل ساندبرگ از روسای این شبکه اجتماعی اعلام کردند که نرم افزار کنترل تبلیغات برای دستگاه‌های اپل تا دو هفته آینده در سراسر جهان عرضه خواهد شد.
 
 زوکربرگ و ساندبرگ با اشاره به مشاغلی که از فیس‌بوک برای تبلیغات استفاده می‌کنند گفت: اکنون زمان جشن گرفتن برای تمام مشاغل معتبری است که برای خود ارزش قائل هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد