درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 18:20   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12441صفحه نخست » سه شنبه، 14 مرداد 1393 - 09:00
درآمد فیس‌بوک ۱۳۸ درصد افزایش یافته است!
فیس‌بوک که هم‌اکنون با در اختیار داشتن کمپانی‌های دیگر، یک شبکه‌ی اجتماعی ساده نیست، با انتشار گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی، خبر از رشد ۱۳۸ درصدی در درآمد خود داده است که ماحصل آن درآمدی ۷۹۱ میلیون دلاری است.
  

درآمد فیس‌بوک ۱۳۸ درصد افزایش یافته است!

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- درآمد تبلیغاتی فیس‌بوک که بخش اعظمی از درآمد این کمپانی را به خود اختصاص می‌دهد، ۲.۶۸ میلیارد دلار اعلام شده که در مقایسه با سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۳ میلادی رشد ۶۷ درصدی را تجربه کرده است.
تبلیغات در ابزار‌های قابل حمل در حدود ۶۲ درصد از کل درآمد تبلیغاتی فیس بوک را به خود اختصاص داده است که یک جهش بزرگ در تبلیغات ابزار‌های قابل حمل از زمان آغاز در سال ۲۰۱۲ میلادی به شمار می‌رود.
اما افزایش گستردگی فیس‌بوک منجر به بالا رفتن هزینه‌های این کمپانی نیز شده است.
هزینه‌ها در طول سه‌ماهه ی دوم سال ۲۰۱۴ میلادی در حدود ۱.۵۲ میلیارد دلار برآورد شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۱۳ شاهد افزایشی ۲۲ درصدی است.
مارک‌زاگربرگ در جریان کنفرانس مربوط به ارائه‌ی گزارش مالی سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی، فصل جاری را یکی از فصل‌های خوب فیس‌بوک عنوان کرد.
فیس‌بوک در حال حاضر 1.32 میلیارد کاربر فعال ماهیانه دارد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته‌ی میلادی شاهد رشدی 14 درصدی بوده است.
برای باقی‌ماندن در خط سیر پیشرفت و رسیدن به موفقیت‌های بیشتر، فیس‌بوک در سال جاری خریدهای بزرگی را انجام داده است. در ماه مارس میلادی این کمپانی، آکیولس را که در زمینه‌ی ساخت تجهیزات مرتبط با واقعیت مجازی فعالیت می‌کند، از آن خود کرد. همچنین فیس‌بوک در ماه فوریه نیز کمپانی WhatsApp را با داشتن بیش از 500 میلیون کاربر فعال از آن خود کرد.
بخش اعظمی از کاربران فیس‌بوک با طی کردن دوران گذار، با استفاده از ابزار‌های قابل حمل خود از این شبکه‌ی اجتماعی استفاده می‌کنند. استفاده از صفحات نمایش کوچکتر به معنای قابل نمایش بودن و دیده‌شدن کمتر تبلیغات است، اما فیس‌بوک با دریافت مبالغ بیشتر برای تبلیغاتی که در ابزارهای قابل حمل نمایش می‌دهد، این موضوع را جبران کرده است. فیس‌بوک با نمایش تبلیغات در جریان پخش ویدئو کمبود این موضوع را جبران کرده است.
تغییر سیاست فیس‌بوک در نمایش تبلیغات در ماه می یا اردیبهشت ماه اعلام شد و این کمپانی از نمایش تبلیغات در اپلیکیشن‌های موجود نیز برای بالا بردن درآمدهای تبلیغاتی و کمک به انتقال بهتر از صفحات نمایش بزرگ‌تر به صفحات نمایش کوچک‌تر استفاده خواهد کرد.
آگاهی از علایق کاربران و جریان استفاده‌ی کاربران از این شبکه‌ی اجتماعی نشان از آگاهی فیس‌بوک از خوسته‌های کاربران دارد که از این‌رو نشان از برنامه‌ی این شبکه اجتماعی برای نمایش تبلیغات مناسب برای افراد دارد.
همچنین فیس‌بوک به این حقیقت اذعان کرده است که ساخت شبکه‌های پربازده تجاری حول اپلیکیشن WhatsApp و Instagram که هر دو جزو خریدهای گران قیمت فیس‌بوک بوده‌اند، چندین سال به طول خواهد انجامید.
اخیرا اینستاگرام اعلام کرده است که نمایش تبلیغات در بریتانیا، کانادا و استرالیا را همچون ایالات متحده آغاز خواهد کرد، اما WhatsApp این قول را به کاربران خود داده است که هیچ‌گاه مورد هجمه‌ی تبلیغاتی قرار نخواهند گرفت.
یکی دیگر از موضوعاتی که زاکربرگ به آن اشاره کرد، خرید ۲ میلیارد دلاری آکیولس است. وی تحولات در صنعت فناوری را با ورود و همه‌گیر شدن استفاده از واقعیت مجازی همچون تحولاتی خوانده است که تلفن‌های‌هوشمند در صنعت کامپیوتر تغییر دادند.
البته هنوز زمان زیادی تا همه‌گیر شدن استفاده از ابزار‌هایی در حوزه‌ی واقعیت مجازی وجود دارد و آکیولس نیز هنوز رسماً اولین هدست آکیولس ریفت را به بازار عرضه نکرده تا شاهد موفقیت یا شکست تجاری آن باشیم.
همانطور که دیروز نیز در زومیت خواندید، فیس‌بوک برخلاف سایر شبکه‌های اجتماعی پربازدید، شاهد افزایش بازدید‌کنندگان بوده است که نشان از موفقیت سیاست‌های این کمپانی در زمینه‌ی جذب مخاطب دارد. نظر شما در این مورد چیست؟ ایا خریدهای پرخرج زارکربرگ این کمپانی را به سوی موفقیت رهنمون خواهد ساخت؟


منبع: عرش نیوز


 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد