درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15921صفحه نخست » یکشنبه، 10 اسفند 1393 - 13:30
فیس‌بوک رسیدن به 2 میلیون تبلیغ را جشن گرفت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فیس‌بوک اعلام کرد: تعداد شرکت‌ها و افرادی که تبلیغات خود را به این شبکه اجتماعی می‌سپارند به دو میلیون نفر افزایش پیدا کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فیس‌بوک اعلام کرد: تعداد شرکت‌ها و افرادی که تبلیغات خود را به این شبکه اجتماعی می‌سپارند به دو میلیون نفر افزایش پیدا کرده است.
 
 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فیس‌بوک در نرم‌افزار موبایلی خود این امکان را برای کاربران و تبلیغ دهندگان ایجاد کرده که تبلیغات خود را مدیریت کنند.
 
 دان لوی - نایب رییس بازاریابی جهانی و مشاغل کوچک فیس‌بوک - اعلام کرد: تعداد مشاغل و افرادی که تبلیغات خود را به این شبکه سپرده‌اند در یک سال و نیم گذشته دو برابر شده است.
 
 لوی به خبرگزاری فرانسه گفت: ما فکر می‌کنیم این یک نشانه آشکار از تعهد ما در کمک به مشاغل کوچک است. آنها در حال منفعت رساندن به اقتصاد منطقه خود و جهان هستند.
 
 به گفته او نرم‌افزار جدید مدیریت تبلیغات فیس‌بوک به تبلیغ کنندگان این امکان را می‌دهد که تبلیغات خود را از گوشی موبایل کنترل کنند.
 
 مارک زوکربرگ - مدیرعامل فیس‌بوک - و شریل ساندبرگ از روسای این شبکه اجتماعی اعلام کردند که نرم افزار کنترل تبلیغات برای دستگاه‌های اپل تا دو هفته آینده در سراسر جهان عرضه خواهد شد.
 
 زوکربرگ و ساندبرگ با اشاره به مشاغلی که از فیس‌بوک برای تبلیغات استفاده می‌کنند گفت: اکنون زمان جشن گرفتن برای تمام مشاغل معتبری است که برای خود ارزش قائل هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد