درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 11:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15907صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 8 اسفند 1393 - 20:19
پنج دلیل کسب و کار بودن فیلم های آموزشی
جسیکا هوپلی - طیفی از فیلم های ساخته شده توسط روابط عمومی ها به معرفی شرکت و محصولات و خدمات می پردازند. این فیلم ها گاهی اوقات به نحوه استفاده از کالا و خدمات می پردازند و در این نوشتار به نحوه کمک این قبیل فیلم ها به کسب و کار پرداخته شده است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، جسیکا هوپلی- طیفی از فیلم های ساخته شده توسط روابط عمومی ها به معرفی شرکت و محصولات و خدمات می پردازند. این فیلم ها گاهی اوقات به نحوه استفاده از کالا و خدمات می پردازند و در این نوشتار به نحوه کمک این قبیل فیلم ها به کسب و کار پرداخته شده است.


1. ویدئو محصول یا خدمات شما را از حالت پیچیدگی در می آورد و آن را موجه جلوه می دهد.
خوب این واضح است که شما با توضیح پیچیدگی های کالا یا خدمات خودتان از طریق یک فیلم ویدئویی می توانید حمایت مضاعف تولید کننده را به سمع و نظر مخاطبان برسانید و به این وسیله به مصرف کننده اجازه می دهید که درک بهتری از آنچه انجام می دهید بدست آورند.


2. گوگل عاشق شما می شود.
اخیرا بازدید کنندگان به ویدئو بسیار توجه می کنند و برای کسب رتبه بالاتر باید از ویدئو استفاده کنید. یک ویدئوی یک یا دو دقیقه ای کاربران شما را مطمئن می کند که سایت شما محتوای قابل توجهی دارد. و این سبب می شود لندینگ تایم یا زمان حضور مخاطبان در سایت شما افزایش پیدا کند.


3. ویدئوها سرگرم کننده هستند.
بگذارید با این موضوع روبرو شویم، ما می خواهیم که همه آن چیزی را نگاه کنند که ما ترجیح داده ایم. بنابراین باید آن را خودمان تولید کنیم. فیلم قابلیتی دارد که می تواند به طور همزمان اطلاع رسانی نیز انجام دهد و سرگرم کننده باشد.و این یعنی پیروزی در بازار اطلاع رسانی!


4. ویدئوها به آسانی به اشتراک گذاشته می شوند.
ویدئوها در تعداد خبرنگاران صرفه جویی می کنند و شما به راحتی می توانید آنچه را که می خواهید برای مخاطبان خود مستقیما توضیح دهید. لازم است بیافزیاییم که شما مطمئن می شوید که همه چیزهایی که دوست داشته اید را توضیح داده اید و همه چیز در اختیار خبرنگار نیست که بتواند با کمی دستکاری کردن اطلاعات شما را به ضرر خودتان به کار برد.


5. مردم احساس فازی بودن و گرم بودن می کنند.
مصرف کنندگان عمیقا در هنگام تماشای ویدئو گرم دیدن می شوند و با آن تعامل می کنند. این به شما اجازه می دهد که ارتباط انسانی تری را با مخاطبان خودتان برقرار کنید که در آن ارتباط از عناصر احساس و معنی بهره بیشتری می برید.

 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
محمد حکیمی
| 1393/12/9 - 04:47 |     0     0     |
آیا اینکه گوگل عاشق می شود ربطی به سئو دارد؟


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد