شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، جسيكا هوپلي- طيفي از فيلم هاي ساخته شده توسط روابط عمومي ها به معرفي شركت و محصولات و خدمات مي پردازند. اين فيلم ها گاهي اوقات به نحوه استفاده از كالا و خدمات مي پردازند و در اين نوشتار به نحوه كمك اين قبيل فيلم ها به كسب و كار پرداخته شده است.
1. ويدئو محصول يا خدمات شما را از حالت پيچيدگي در مي آورد و آن را موجه جلوه مي دهد.
خوب اين واضح است كه شما با توضيح پيچيدگي هاي كالا يا خدمات خودتان از طريق يك فيلم ويدئويي مي توانيد حمايت مضاعف توليد كننده را به سمع و نظر مخاطبان برسانيد و به اين وسيله به مصرف كننده اجازه مي دهيد كه درك بهتري از آنچه انجام مي دهيد بدست آورند.
2. گوگل عاشق شما مي شود.
اخيرا بازديد كنندگان به ويدئو بسيار توجه مي كنند و براي كسب رتبه بالاتر بايد از ويدئو استفاده كنيد. يك ويدئوي يك يا دو دقيقه اي كاربران شما را مطمئن مي كند كه سايت شما محتواي قابل توجهي دارد. و اين سبب مي شود لندينگ تايم يا زمان حضور مخاطبان در سايت شما افزايش پيدا كند.
3. ويدئوها سرگرم كننده هستند.
بگذاريد با اين موضوع روبرو شويم، ما مي خواهيم كه همه آن چيزي را نگاه كنند كه ما ترجيح داده ايم. بنابراين بايد آن را خودمان توليد كنيم. فيلم قابليتي دارد كه مي تواند به طور همزمان اطلاع رساني نيز انجام دهد و سرگرم كننده باشد.و اين يعني پيروزي در بازار اطلاع رساني!
4. ويدئوها به آساني به اشتراك گذاشته مي شوند.
ويدئوها در تعداد خبرنگاران صرفه جويي مي كنند و شما به راحتي مي توانيد آنچه را كه مي خواهيد براي مخاطبان خود مستقيما توضيح دهيد. لازم است بيافزياييم كه شما مطمئن مي شويد كه همه چيزهايي كه دوست داشته ايد را توضيح داده ايد و همه چيز در اختيار خبرنگار نيست كه بتواند با كمي دستكاري كردن اطلاعات شما را به ضرر خودتان به كار برد.
5. مردم احساس فازي بودن و گرم بودن مي كنند.
مصرف كنندگان عميقا در هنگام تماشاي ويدئو گرم ديدن مي شوند و با آن تعامل مي كنند. اين به شما اجازه مي دهد كه ارتباط انساني تري را با مخاطبان خودتان برقرار كنيد كه در آن ارتباط از عناصر احساس و معني بهره بيشتري مي بريد.
منبع مرجع: شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)
برگردان: گروه ترجمه شارا