درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 17:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15602صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 12 بهمن 1393 - 17:06
طرح تکریم ارباب رجوع بوروکراسی اداری را کاهش می دهد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: اجرای کامل طرح تکریم ارباب رجوع می تواند بوروکراسی اداری را کاهش دهد و موجب صرفه جویی در وقت و هزینه سازمان و ارباب رجوع شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: اجرای کامل طرح تکریم ارباب رجوع می تواند بوروکراسی اداری را کاهش دهد و موجب صرفه جویی در وقت و هزینه سازمان و ارباب رجوع شود.

 

به گزارش “شارا” به نقل از روابط عمومی اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران ، عزیز عیسی پور با بیان این مطلب افزود: طرح تکریم ارباب رجوع یکی از طرح های هفت گانه تحول داری است که به خاطر افزایش سطح رضایت ارباب رجوع در نظام اداری شکل گرفته است.

 

وی معتقد است انتقادهای ارباب رجوع از سازمان را باید به منزله پیشنهاد تلقی کرد و درصدد اجرایی کردن آن برآمد. عیسی پور بات بیان اینکه محور سازمان انسانی بر اساس تکریم ارباب رجوع تقویت می شود، تصریح کرد: این تکریم نشان دهنده آن است که سازمان ابتدا ساختار خودرا بر اساس انسان محور شکل داده است.

 

وی تاکید کرد: اجرای تکریم ارباب رجوع فقط با دستور العمل و بخشنامه اجرا نخواهد شد بلکه باید ابتدا سازمان خود را انسان محور نماییم تا پرسنل هم با علاقه بیشتری به کار ارباب رجوع بپردازد.

 

مدیر کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: یکی از مهم ترین نکاتی که باید پرسنل به آن توجه داشته باشند شکیبایی و بردباری در مواجه با ارباب رجوع است. وی با اشاره به سخنی از پیامبر اعظم (ص) مبنی بر اینکه “بهترین شما برای مردم سودمندترین آنهاست”، اظهار داشت: رفتار مناسب ما و راه انداختن کار ارباب رجوع در واقع پیروی از راه و روش پیامبر خوبی ها است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد