درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 04:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
  چشم‌انداز جستجوی مدرن
  5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی
  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15579صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 23 مرداد 1401 - 19:48
پنج دلیل استرس‌زا بودن حرفه روابط‌عمومی
هی، روابط‌عمومی زندگی یا مرگ نیست.» بنابراین خوب است بدانیم که مردم چشم‌اندازهای مختلفی از مسایل دارند و گاهی با وجود همین استرس‌ها این شغل برای بسیاری مطلوب قلمداد می‌شود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)، تونیا گارسیا- پس از قرار گرفتن شغل روابط‌عمومی به عنوان یکی از مشاغل پر استرس دنیا، ما می خواستیم بدانیم که چرا شما فکر می کنید روابط‌عمومی این اندازه دشوار است. خوب، شما باید یک تن مطلب درباره روابط‌عمومی بدانید و می‌توان باب آن را همین‌جا گشود، اما من ترجیح می‌دهم که به پنج دلیل اکتفا کنم که سختی کار روابط‌عمومی را بیشتر از هر دلیل دیگری بیان می‌کند:

1. مشتریان: نمی توانید با آنها زندگی کنید، نمی توانید بدون آنها زندگی کنید.
برخی از مشتریان، بویژه مدیران اجرایی در شرکت ها، سازمان های غیر دولتی، و سازمان های دولتی، علاقه زیادی به این دارند که شما یک‌شبه برای‌شان چیزی را بیاورید که غیرممکن است.

2. تغییرات مداوم. تغییرات رسانه هرگز متوقف نمی شود و فناوری ها همیشه چیزی جدیدی برای ارایه دارند. اما چیزی که در روابط‌عمومی مدنظر است فراتر از اینهاست.
 

3. مدیریت روابط چندگانه. امی پی آر در توییت خود نوشت: «... این بسته به روابط شما با مردم دارد و هرکسی با دیگری متفاوت است و شما باید بتوانید همه این احساسات را مدیریت کنید.

هیدی گروشل در پیام خود نوشته است: «ما در حال مدیریت روابط چندگانه‌ایم: رسانه، تحلیلگران، مشتریان، تیم خودمان و مشاوران».


4. شخصیت‌های کارگزاران روابط‌عمومی. یک مدیر روابط‌عمومی در توییتر گفت: «نوع شخصیت مورد نیاز برای یک متخصص روابط‌عمومی عالی این است که باید برای هر کسی خوشآیند باشد. از مشتری گرفته تا رسانه و ...»

جولیا استوارت نوشت: «ما در نوع خودمان به‌شدت در شرایطی استرسزا و پر چالش فعالیت می‌کنیم.»

5. فقدان پژوهش.
 

روابط‌عمومی بسیار پر استرس است زیرا شما اغلب صدها توپ دارید که در یک زمان در آسمان معلق هستند و شما باید در آن واحد به مشتریان و نیازهای آنها فکر کنید. مطالبات و انتظارات آنها بسیار بالا هستند، و بودجه ای که در اختیارشان است، محدود. از طرف دیگر تعامل با رسانه ها نیز یکی از چالش های بزرگی است که می تواند برای شما با زیر آب زنی همراه باشد!

 

با وجود عوامل استرس زا، متخصصان روابط‌عمومی به ما می گویند که چگونه از کارشان لذت می برند. آپریل لین اسکات و هیدی گراشل هر دو پیام هایی برای گفتگو درباره اینکه چگونه از شغل خود حتی بعد از سال های بسیار لذت می برند، سخن می گویند.

ما همچنین پاسخ دیگری در همین خصوص دریافت کردیم که می‌گوید: هی، روابط‌عمومی زندگی یا مرگ نیست.» بنابراین خوب است بدانیم که مردم چشم‌اندازهای مختلفی از مسایل دارند و گاهی با وجود همین استرس‌ها این شغل برای بسیاری مطلوب قلمداد می‌شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  اضطراب اطلاعاتی


  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


  روابط‌عمومی در عصر ابهام


  ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد