درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 11:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15345صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 28 دی 1393 - 10:19
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار شد
لزوم تعامل گسترده‌تر رسانه و روابط‌ عمومی در کهگیلویه و بویراحمد
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعامل رسانه و روابط‌ عمومی در کهگیلویه و بویراحمد بیشتر شود.
  

لزوم تعامل گسترده‌تر رسانه و روابط‌ عمومی در کهگیلویه و بویراحمد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فتاح محمدی ظهر امروز در شورای اطلاع‌رسانی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر کشور و دولتی برای تبیین اهداف و دستیابی به منافع خود و تقابل با تهدیدها قطعا ابزارهایی دارد، گفت: استفاده از این ابزارها در هر زمان ایجاب می‌کند که از آن‌ها استفاده کنند.


معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مولفه‌های قدرت را رسانه عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها می‌توانند نقش مهم و اساسی را در دفاع از دستاوردهای انقلاب و نظام داشته باشند.


این مسئول با تاکید بر اینکه رسانه مبنایی دارد و آن قرآن است و ریزترین دستاوردهای فردی و حاکمیتی نیز ذکر شده است، گفت: رسانه در قرآن اصول متعددی دارد که انتظار می‌رود رسانه‌ها توجه لازم در این خصوص را داشته باشند.


وی از مهم‌ترین اصول رسانه در قرآن را اصل حق‌محوری عنوان کرد و گفت: حق‌محوری مبنای کار رسانه‌ای باشد و فرد در حوزه داخلی باید فارغ از نگاه و جریان سیاسی و جناحی حق‌محوری را مدنظر قرار دهند.
محمدی رحمت‌گستری را از دیگر اصول رسانه‌ای عنوان کرد و گفت: رسانه تلاشش باید بر روشنگری افکار باشد.


معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد طاغوت‌ستیزی، دفاع از ارزش‌ها را از دیگر اصول عنوان کرد و گفت: برای دفاع از ارزش‌ها اگر فردی حرف می‌زند برای خداوند باشند.


وی واقعیت‌گرایی را از دیگر اصول رسانه‌ای عنوان کرد و گفت: مدیریت ارزشی ـ رسانه‌ای باید مدنظر قرار گیرد و اگر اقدامی در جنبه سلبی و ایجابی انجام می‌دهد هر دو در راستای تقویت باشد.


محمدی بر لزوم اعتمادسازی و سرمایه اجتماعی از سوی روابط عمومی‌ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی بوده که باید این اعتمادسازی صورت گیرد.


این مسئول با اشاره به در پیش بودن سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر تصریح کرد: تلاش شود که در این ایام دستاوردهای نظام برجسته و به نحو مطلوب و شایسته انعکاس داده شود.


معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امیدواریم با تلاش صادقانه مسئولان بتوان اعتماد را که از سرمایه‌های اجتماعی محسوب می‌شود ارتقاء بخشید.


منبع: فارس

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد