درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 13:47   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1526صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 17 شهریور 1391 - 19:09
سواد رسانه ای اندک، روابط عمومی ها منفعل
  

به گزارش روز جمعه ایرنا، مهرداد خورسندی در نشست کارگاهی 'روابط عمومی، مردم و رسانه ها' در فرمانداری سمیرم اظهار داشت: نداشتن سواد رسانه ای در جامعه امروز به ضعف در گفت و گو و برقراری ارتباط خوب با اطرافیان منجر می شود.
 وی با اشاره به اینکه روابط عمومی تلاشی آگاهانه و با برنامه است، افزود: روابط عمومی محصول جهان جدید است و داشتن روابط عمومی قوی و کارآمد امتیازی ویژه برای هر نهاد، شرکت و موسسه محسوب می شود.
 این مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه روابط عمومی نقش چراغ جلوی خودرو را ایفا می کند، تصریح کرد: هنوز هم در بیشتر سازمان ها بویژه در شهرستان ها به روابط عمومی ها اتاق هایی در حاشیه و زیرزمین ادارات اختصاص دارد.
 خورسندی اضافه کرد: هدف هر برنامه روابط عمومی نفوذ در افکار عمومی و تغییر و تثبیت طرز تلقی یا گرایش مردم نسبت به موسسه یا سازمان متبوع است.
 به گفته وی، امروز در خانواده ها نیز دچار ضعف در گفت وگوی چهره به چهره هستیم که این ضعف نیز ناشی از سواد رسانه های اندک خانواده هاست.
 وی از روابط عمومی بعنوان هنر هشتم در دنیای امروز یاد کرد و گفت: تاکید بر اخلاق حرفه ای و تغییر نگرش نسبت به ارزش و جایگاه روابط عمومی ها مهمترین بخش دریافت اعتبار این جایگاه از سوی مسوولان و مردم است.
 خورسندی در ادامه خبر نویسی و اطلاع رسانی به موقع و مطلوب را یکی از وظائف روابط عمومی ها برشمرد و افزود: این تعامل و هماهنگی در ارتباط با خبرنگاران بعنوان پل ارتباطی مردم و مسوولان نقش روابط عمومی ها را پررنگتر و مردم را نسبت به گزارش های ارائه شده آگاه می کند.
 مدرس خبر و ارتباطات در دانشگاه های اصفهان، خبرنگاران سمیرم را از فعالترین خبرنگاران شهرستانی دانست و اضافه کرد: استفاده از این ظرفیت اثر خوب و ماندگاری برای معرفی استعداد ها و توانمندیهای این منطقه در سال های گذشته داشته است.
 به گزارش ایرنا، نبود پست مستقل سازمانی و چند بخشی بودن روابط عمومی ها، ناشناخته بودن جایگاه و اهمیت روابط عمومی در سازمان ها، مرتبط نبودن مدارک تحصیلی آموزشی افراد مشغول بکار در روابط عمومی ها و آشنایی محدود با رسانه های جمعی و خبرگزاری ها از مهمترین مواردی بود که حاضران دراین کارگاه به آن اشاره کردند.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد