درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 02:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1526صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 17 شهریور 1391 - 18:33
سواد رسانه ای اندک، روابط عمومی ها منفعل
  

به گزارش روز جمعه ایرنا، مهرداد خورسندی در نشست کارگاهی 'روابط عمومی، مردم و رسانه ها' در فرمانداری سمیرم اظهار داشت: نداشتن سواد رسانه ای در جامعه امروز به ضعف در گفت و گو و برقراری ارتباط خوب با اطرافیان منجر می شود.
 وی با اشاره به اینکه روابط عمومی تلاشی آگاهانه و با برنامه است، افزود: روابط عمومی محصول جهان جدید است و داشتن روابط عمومی قوی و کارآمد امتیازی ویژه برای هر نهاد، شرکت و موسسه محسوب می شود.
 این مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه روابط عمومی نقش چراغ جلوی خودرو را ایفا می کند، تصریح کرد: هنوز هم در بیشتر سازمان ها بویژه در شهرستان ها به روابط عمومی ها اتاق هایی در حاشیه و زیرزمین ادارات اختصاص دارد.
 خورسندی اضافه کرد: هدف هر برنامه روابط عمومی نفوذ در افکار عمومی و تغییر و تثبیت طرز تلقی یا گرایش مردم نسبت به موسسه یا سازمان متبوع است.
 به گفته وی، امروز در خانواده ها نیز دچار ضعف در گفت وگوی چهره به چهره هستیم که این ضعف نیز ناشی از سواد رسانه های اندک خانواده هاست.
 وی از روابط عمومی بعنوان هنر هشتم در دنیای امروز یاد کرد و گفت: تاکید بر اخلاق حرفه ای و تغییر نگرش نسبت به ارزش و جایگاه روابط عمومی ها مهمترین بخش دریافت اعتبار این جایگاه از سوی مسوولان و مردم است.
 خورسندی در ادامه خبر نویسی و اطلاع رسانی به موقع و مطلوب را یکی از وظائف روابط عمومی ها برشمرد و افزود: این تعامل و هماهنگی در ارتباط با خبرنگاران بعنوان پل ارتباطی مردم و مسوولان نقش روابط عمومی ها را پررنگتر و مردم را نسبت به گزارش های ارائه شده آگاه می کند.
 مدرس خبر و ارتباطات در دانشگاه های اصفهان، خبرنگاران سمیرم را از فعالترین خبرنگاران شهرستانی دانست و اضافه کرد: استفاده از این ظرفیت اثر خوب و ماندگاری برای معرفی استعداد ها و توانمندیهای این منطقه در سال های گذشته داشته است.
 به گزارش ایرنا، نبود پست مستقل سازمانی و چند بخشی بودن روابط عمومی ها، ناشناخته بودن جایگاه و اهمیت روابط عمومی در سازمان ها، مرتبط نبودن مدارک تحصیلی آموزشی افراد مشغول بکار در روابط عمومی ها و آشنایی محدود با رسانه های جمعی و خبرگزاری ها از مهمترین مواردی بود که حاضران دراین کارگاه به آن اشاره کردند.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد