درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15170صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 19 دی 1393 - 17:10
چاپلوسی در خروجی اخبار برحی سایت هاف خبرگزاریها و پایگاه های خبری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- خروجی اخبار از سایت ها و خبرگزاریها و پایگاه های خبری آنقدر که به کمیت توجه می کنند ذره ای کیفیت و محتوا و ارزیابی و حد اقل تحلیل را مد نظر قرار نمی دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  خروجی اخبار از سایت ها و خبرگزاریها و پایگاه های خبری آنقدر که به کمیت توجه می کنند ذره ای کیفیت و محتوا و ارزیابی و حد اقل تحلیل را مد نظر قرار نمی دهند.

فراتر از این پایگاه ها، تملق و چاپلوسی و بزرگنمایی بیشتر روابط عمومی های دستگاههای اجرایی از مسطولین مافوق و فراتر از خود است! ملاحظه کنید معاونت رسانه ای! نهاد ریاست جمهوری با کلی خدم و حشم زیردست خود بجای آن که با دقت و حوصله و رعایت ایجاز و خلاصه نویسی و در عین حال توجه خاص به نگارش صحیح و ادبیات سلیس و نیز در نظر گرفتن سلیقه و تنوع مخاطبان، تمام همظ خود را مصروف به درج القاب و عناوین مسطولین و رطسای خود می کند.

 

اطلاق دکتر، مهندس، پروفسور و... در کدام شیوه خبری امروز دنیای رسانه ها اعمال می شود? فرض کنیم می خواهید مخاطبان را از عناوینشان بترسانید یا ابهت غیر ذاتی بعضی مسطولین را تلقین کنید، رسم الخط نگارش این چنین است? عناوین دکتر و دکترا برای پزشکان شاید موجه و معتبر باشد و در ارسال اخبار و مکاتبات رسم باشد امظا در یک خبر دهها بار عنوان دکترای رئیس جمهور یا معاون اول وی( که تا چندی پیش مهندس خوانده می شد و در این چند ماه دکترای وی ابلاغ شد!) تکرار می شود.

 

اگر می خواهید مردم بدانند رئیس جمهور و همه اعوان و انصار ایشان دکترا دارند، الآن دیگر همه می دانند، حتی آنان که مشاور رسانه ای ایشان هستند. همین الآن ما به مردم اعلام می کنیم دکترا دارند، مشاورین ایشان دکترا دارند، خلاصه در مجموعه نهاد و در رده های پیرامونی آقای رئیس جمهور و با تأسی به ایشان جملگی دکترا دارند، پس بهتر است اخبار را بیشتر محتوایی و نه تبلیغاتی ارسال کنید.

 

این چند سطر از منظر خیرخواهی تحریر شد. امیدواریم معاون اول محترم، جناب آقای دکتر جهانگیری و تمامی معاونان محترم و مشاوران عزیز با تخصص های مختلف خود در اخذ مدارک دکترا در خدمت ملت شریف باشند و فقط به عنوان خروجی از مصادر خبری دلخوش نکنند.

منبع: ابرار
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد