درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 00:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15170صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 19 دی 1393 - 17:10
چاپلوسی در خروجی اخبار برحی سایت هاف خبرگزاریها و پایگاه های خبری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- خروجی اخبار از سایت ها و خبرگزاریها و پایگاه های خبری آنقدر که به کمیت توجه می کنند ذره ای کیفیت و محتوا و ارزیابی و حد اقل تحلیل را مد نظر قرار نمی دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  خروجی اخبار از سایت ها و خبرگزاریها و پایگاه های خبری آنقدر که به کمیت توجه می کنند ذره ای کیفیت و محتوا و ارزیابی و حد اقل تحلیل را مد نظر قرار نمی دهند.

فراتر از این پایگاه ها، تملق و چاپلوسی و بزرگنمایی بیشتر روابط عمومی های دستگاههای اجرایی از مسطولین مافوق و فراتر از خود است! ملاحظه کنید معاونت رسانه ای! نهاد ریاست جمهوری با کلی خدم و حشم زیردست خود بجای آن که با دقت و حوصله و رعایت ایجاز و خلاصه نویسی و در عین حال توجه خاص به نگارش صحیح و ادبیات سلیس و نیز در نظر گرفتن سلیقه و تنوع مخاطبان، تمام همظ خود را مصروف به درج القاب و عناوین مسطولین و رطسای خود می کند.

 

اطلاق دکتر، مهندس، پروفسور و... در کدام شیوه خبری امروز دنیای رسانه ها اعمال می شود? فرض کنیم می خواهید مخاطبان را از عناوینشان بترسانید یا ابهت غیر ذاتی بعضی مسطولین را تلقین کنید، رسم الخط نگارش این چنین است? عناوین دکتر و دکترا برای پزشکان شاید موجه و معتبر باشد و در ارسال اخبار و مکاتبات رسم باشد امظا در یک خبر دهها بار عنوان دکترای رئیس جمهور یا معاون اول وی( که تا چندی پیش مهندس خوانده می شد و در این چند ماه دکترای وی ابلاغ شد!) تکرار می شود.

 

اگر می خواهید مردم بدانند رئیس جمهور و همه اعوان و انصار ایشان دکترا دارند، الآن دیگر همه می دانند، حتی آنان که مشاور رسانه ای ایشان هستند. همین الآن ما به مردم اعلام می کنیم دکترا دارند، مشاورین ایشان دکترا دارند، خلاصه در مجموعه نهاد و در رده های پیرامونی آقای رئیس جمهور و با تأسی به ایشان جملگی دکترا دارند، پس بهتر است اخبار را بیشتر محتوایی و نه تبلیغاتی ارسال کنید.

 

این چند سطر از منظر خیرخواهی تحریر شد. امیدواریم معاون اول محترم، جناب آقای دکتر جهانگیری و تمامی معاونان محترم و مشاوران عزیز با تخصص های مختلف خود در اخذ مدارک دکترا در خدمت ملت شریف باشند و فقط به عنوان خروجی از مصادر خبری دلخوش نکنند.

منبع: ابرار
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه


  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت


  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟


  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد


  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟


  ممنوع کردن بچه‌ها از رسانه‌های اجتماعی راه‌حل نیست - این افراد بالای 60 سال هستند که باید اینترنت را ترک کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد