درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 13:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15134صفحه نخست » ادامه مطلب سهیکشنبه، 15 دی 1398 - 10:12
نظرات مهم فیلسوف اجتماعی آمریکا در باره روزنامه نگاری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پروفسور «سیدنی هوک» فیلسوف آمریکایی 20 دسامبر سال 1902 به دنیا آمد و 87 سال عمر کرد. نظرات او که خود از فلاسفه تجربی است بیشتر در زمینه امور اجتماعی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پروفسور «سیدنی هوک» فیلسوف آمریکایی 20 دسامبر سال 1902 به دنیا آمد و 87 سال عمر کرد. نظرات او که خود از فلاسفه تجربی است بیشتر در زمینه امور اجتماعی است.

 

وی از جمله درباره روزنامه نگاری گفته است: رسانه همگانی نه تنها باید اطلاع رسانی جامع و بی غرضانه کند و سطح دانایی مردم را به موازات تحولات روز بالا ببرد بلکه زبان حال مردم، و وسیله انتقال عقاید و نظریات، و شناساندن اصحاب اندیشه به جامعه ملی و جهانی باشد.


وی تاکید بر استقلال کامل رسانه های حرفه ای و بی طرف بودن روزنامه نگاران دارد و کشورهای صنعتی را از خرید رسانه ها توسط شرکتهای غیر تخصصی و کمپانی های بزرگ برحذر داشته و گفته است که در این صورت، دیگر مستقل و بی طرف نخواهند بود و رسالت خود را از دست خواهند داد. به نظر پروفسور هوک، روزنامه نگار نباید مشغله و منافع دیگر داشته (مثلاکارمند دولت) باشد.


وی معتقد به دنبال کردن رویداد های مهم روز و تعقیب اظهارات اساسی مقامات ارشد جامعه در روزهای بعد تا رسیدن به نتیجه و بحث عمومی درباره هریک بود (کاری که در دهه های اخیر در رسانه های ایران به فراموشی سپرده شده است).


پروفسور هوک رویدادهای بین مردمی و اجتماعی (حوادث شهری) را آژیرهای (شیپور) ضعف جامعه دانسته که به صدا در می آیند و اگر درست و ماهرانه توصیف و گزارش شوند برای مردم عبرت آموز و برای دولت زنگ خطر خواهند بود تا مسئله را دریابد و دست به اصلاح کار و پیشگیری بزند. بنابراین، انتشار این رویدادها که برای همگان جالب و جاذبند به زعم دکتر هوک، مقدم بر سایر گزارشهای مطبوعاتی باید شمرده شوند و سردبیران کل (به نوشته دکتر هوک ، رئیس شورای سردبیران) و سردبیران اجرائی (رئیس تحریریه و اطاق خبر) در انتشار این نوع خبرها اولویت دهند و بهترین خبرنگاران را مامور تهیه این قبیل رویدادها کنند، خبرنگارانی که مقدمات جامعه شناسی و حقوق بدانند، حساسیت کار را بشناسند و توجه داشته باشند که چه می نویسند و چه کار مهمی را انجام می دهند.
 

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد