درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 01:07   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15103صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 14 دی 1393 - 11:58
4 راه برای نگارش و مدیریت محتوای روابط عمومی با نگاه به گوگل
استیو گلداشتاین - مخاطب اولیه شما برای نگارش روابط عمومی گوگل است، که میان شما و افرادی که شما می خواهید دسترسی داشته باشید، قرار می گیرد. تنها اگر شما محتوایی را با الگوریتم جستجوی گوگل در ذهن خود ایجاد کنید، آنچنان که وقتی مخاطب انسانی شما را در گوگل جستجو می کند، بتواند سایت شما را در صفحه نخست نتایج گوگل مشاهده کند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، استیو گلداشتاین- مخاطب اولیه شما برای نگارش روابط عمومی گوگل است، که میان شما و افرادی که شما می خواهید دسترسی داشته باشید، قرار می گیرد. تنها اگر شما محتوایی را با الگوریتم جستجوی گوگل در ذهن خود ایجاد کنید، آنچنان که وقتی مخاطب انسانی شما را در گوگل جستجو می کند، بتواند سایت شما را در صفحه نخست نتایج گوگل مشاهده کند.


مایک سامک، مدیر استراتژی دیجیتال برای ارتباطات کسب و کار گیب و سوئل، ماموریت حرفه ای اش تربیت متخصصان سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) از متخصصان روابط عمومی است. سامک جلسه ای را در باب نگارش محتوای روابط عمومی با نگاه به گوگل برگزار کرد که در اینجا به 4 راه برای نگارش و مدیریت محتوای شما به گونه ای که بتواند شانس دیده شدن در گوگل را افزایش دهد، اشاره می شود:


1. منحصر به فرد باشید. محتوای شما باید در مقابل میلیون ها صفحه از محتوای آنلاین ایستادگی کند.
نکته: بررسی کنید که رقبای شما چه کاری انجام می دهند که می توانند رتبه های بالاتری را بدست آورند و همان چیزها را تا اندازه ای متفاوت انجام دهید.


2. هدف قرار بگیرید. محتوای شما باید برای هدف قرار گرفتن مخاطبان شما برای دسترسی مرتبط باشد، و باید متمرکز و دارای ساختاری مناسب باشد که بتواند به گوگل بگوید که آن را در صفحه اول نشان دهد.
نکته: ساختار محتوای شما در ابتدا که بخشی از محتوای خود را کامل می کنید باید چک شود تا مطمئن شوید که تمرکز آن در بررسی ها و فرآیندهای تایید غرق نشده است.


3. قانع کننده باشد. گوگل به محتوا اعتباری می دهد که مردم به آن لینک می دهند و برای آن وقت می گذارند. این جایی است که ویدئو، عکس و اینفوگرافیک مزیت کلیدی دارند.
نکته: محتوای خودتان را در قالبی تولید کنید که از رقبا متفاوت است. اگر بیشتر رتبه هایشان را از طریق یادداشت های وبلاگی بدست آورده اند، شما در اینفوگرافیک سرمایه گذاری کنید.


4. در رسانه های اجتماعی حضور داشته باشید. به اشتراک بگذارید، تعامل کنید، دیگران را برای به اشتراک گذاری یادداشت، لینک و کامنت تشویق کنید.
نکته: مطمئن شوید که محتوای خودتان را از طریق کانال هایی که مخاطبان ترجیح می دهند ترویج کنید.
 

گفتنی است حوزه ای که این مباحث در آن به طور گسترده مطرح شده است، سئو پی آر است که می توانید مقالات بسیار قوی ترین در همین حوزه در سایت شارا پیدا کنید.
 

مترجم: عادل میرشاهی (مدرس سئو پی آر)
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد