'ایرج کارخایی' روز یکشنبه با اشاره به برگزاری چهارمین دوره ارزیابی عملکرد و فعالیتها و اقدامات روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان سمنان به خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره ارزیابی 27 شاخص مد نظر قرار گرفت.
وی تولید خبر و گزارش، انعکاس اخبار در مطبوعات و رسانه ها، مصاحبه و حضور مدیران در صدا و سیما، پاسخگوئی و رفع ابهام در مطبوعات، ملاقات عمومی مردم، فعال بودن پایگاه خبری، سامانه پیام کوتاه، نشریه الکترونیکی، اطلاع رسانی و تبلیغات، فرهنگ سازی برنامه ها و سیاستها، تدوین برنامه عملیاتی، افکار سنجی و ... را از جمله این شاخص ها بیان کرد.
کارخائی افزود: در این دوره حدود 60 دستگاه ارزیابی شد و امتیاز رسانه ها و مطبوعات برای ارتباط مناسب با آنها مد نظر قرار گرفت که در ارزیابی کل روابط عمومی ها موثر بود.
وی افزود: بر اساس شاخص ها و مستندات و بررسی فعالیتها و عملکرد بصورت حضوری روابط عمومی ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، برق منطقه ای سمنان، توزیع برق، منابع طبیعی، پست، فرماندهی انتظامی، جهاد کشاورزی، دانشگاه آزاد شاهرود، امور آب منطقه ای به عنوان روابط عمومی برتر معرفی شدند.
وی اضافه کرد: در بخش تلاش و تعالی در عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی نیز روابط عمومی های کمیته امداد، دانشگاه علوم پزشکی سمنان، امور مالیاتی و شهرداری بسطام تلاش مناسبی داشته اند.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان سمنان افزود: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس شورای اطلاع رسانی از روابط عمومی های برتر تقدیر کرد و با تجلیل از تلاش روابط عمومی های برتر افزود: بی تردید روابط عمومی در عصر دنیای ارتباطات به عنوان بازوی مدیریت، گوش شنوا، چشم بینا و مغز متفکر سازمان نقش مهمی در برقراری ارتباط با آحاد مردم، هدایت و جلب افکار عمومی و اطلاع رسانی مطلوب از خدمات دولت تدبیر و امید برای ایجاد نشاط و شادابی و امید در جامعه دارد.