'ايرج كارخايي' روز يكشنبه با اشاره به برگزاري چهارمين دوره ارزيابي عملكرد و فعاليتها و اقدامات روابط عمومي هاي دستگاههاي اجرايي استان سمنان به خبرنگار ايرنا گفت: در اين دوره ارزيابي 27 شاخص مد نظر قرار گرفت.
وي توليد خبر و گزارش، انعكاس اخبار در مطبوعات و رسانه ها، مصاحبه و حضور مديران در صدا و سيما، پاسخگوئي و رفع ابهام در مطبوعات، ملاقات عمومي مردم، فعال بودن پايگاه خبري، سامانه پيام كوتاه، نشريه الكترونيكي، اطلاع رساني و تبليغات، فرهنگ سازي برنامه ها و سياستها، تدوين برنامه عملياتي، افكار سنجي و ... را از جمله اين شاخص ها بيان كرد.
كارخائي افزود: در اين دوره حدود 60 دستگاه ارزيابي شد و امتياز رسانه ها و مطبوعات براي ارتباط مناسب با آنها مد نظر قرار گرفت كه در ارزيابي كل روابط عمومي ها موثر بود.
وي افزود: بر اساس شاخص ها و مستندات و بررسي فعاليتها و عملكرد بصورت حضوري روابط عمومي ادارات كل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي، فرهنگ و ارشاد اسلامي، برق منطقه اي سمنان، توزيع برق، منابع طبيعي، پست، فرماندهي انتظامي، جهاد كشاورزي، دانشگاه آزاد شاهرود، امور آب منطقه اي به عنوان روابط عمومي برتر معرفي شدند.
وي اضافه كرد: در بخش تلاش و تعالي در عرصه روابط عمومي و اطلاع رساني نيز روابط عمومي هاي كميته امداد، دانشگاه علوم پزشكي سمنان، امور مالياتي و شهرداري بسطام تلاش مناسبي داشته اند.
دبير شوراي اطلاع رساني استان سمنان افزود: معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري و رئيس شوراي اطلاع رساني از روابط عمومي هاي برتر تقدير كرد و با تجليل از تلاش روابط عمومي هاي برتر افزود: بي ترديد روابط عمومي در عصر دنياي ارتباطات به عنوان بازوي مديريت، گوش شنوا، چشم بينا و مغز متفكر سازمان نقش مهمي در برقراري ارتباط با آحاد مردم، هدايت و جلب افكار عمومي و اطلاع رساني مطلوب از خدمات دولت تدبير و اميد براي ايجاد نشاط و شادابي و اميد در جامعه دارد.