درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 12:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15090صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 14 دی 1393 - 09:33
روابط عمومی های برتر استان سمنان معرفی شدند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان از برگزاری در چهارمین دوره ارزیابی عملکرد و فعالیت روابط عمومی های این استان خبر داد و روابط عمومی های برتر را معرفی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان از برگزاری در چهارمین دوره ارزیابی عملکرد و فعالیت روابط عمومی های این استان خبر داد و روابط عمومی های برتر را معرفی کرد.

 

'ایرج کارخایی' روز یکشنبه با اشاره به برگزاری چهارمین دوره ارزیابی عملکرد و فعالیتها و اقدامات روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان سمنان به خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره ارزیابی 27 شاخص مد نظر قرار گرفت.

وی تولید خبر و گزارش، انعکاس اخبار در مطبوعات و رسانه ها، مصاحبه و حضور مدیران در صدا و سیما، پاسخگوئی و رفع ابهام در مطبوعات، ملاقات عمومی مردم، فعال بودن پایگاه خبری، سامانه پیام کوتاه، نشریه الکترونیکی، اطلاع رسانی و تبلیغات، فرهنگ سازی برنامه ها و سیاستها، تدوین برنامه عملیاتی، افکار سنجی و ... را از جمله این شاخص ها بیان کرد.

کارخائی افزود: در این دوره حدود 60 دستگاه ارزیابی شد و امتیاز رسانه ها و مطبوعات برای ارتباط مناسب با آنها مد نظر قرار گرفت که در ارزیابی کل روابط عمومی ها موثر بود.

وی افزود: بر اساس شاخص ها و مستندات و بررسی فعالیتها و عملکرد بصورت حضوری روابط عمومی ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، برق منطقه ای سمنان، توزیع برق، منابع طبیعی، پست، فرماندهی انتظامی، جهاد کشاورزی، دانشگاه آزاد شاهرود، امور آب منطقه ای به عنوان روابط عمومی برتر معرفی شدند.

وی اضافه کرد: در بخش تلاش و تعالی در عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی نیز روابط عمومی های کمیته امداد، دانشگاه علوم پزشکی سمنان، امور مالیاتی و شهرداری بسطام تلاش مناسبی داشته اند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان سمنان افزود: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس شورای اطلاع رسانی از روابط عمومی های برتر تقدیر کرد و با تجلیل از تلاش روابط عمومی های برتر افزود: بی تردید روابط عمومی در عصر دنیای ارتباطات به عنوان بازوی مدیریت، گوش شنوا، چشم بینا و مغز متفکر سازمان نقش مهمی در برقراری ارتباط با آحاد مردم، هدایت و جلب افکار عمومی و اطلاع رسانی مطلوب از خدمات دولت تدبیر و امید برای ایجاد نشاط و شادابی و امید در جامعه دارد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
حسین
| 1393/12/12 - 21:29 |     0     0     |
امادگی تیم شهرداری ارادان برای مسابقات والیباال اموزشگاهای استان سمنان


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد