درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 03:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15090صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 14 دی 1393 - 05:39
روابط عمومی های برتر استان سمنان معرفی شدند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان از برگزاری در چهارمین دوره ارزیابی عملکرد و فعالیت روابط عمومی های این استان خبر داد و روابط عمومی های برتر را معرفی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان از برگزاری در چهارمین دوره ارزیابی عملکرد و فعالیت روابط عمومی های این استان خبر داد و روابط عمومی های برتر را معرفی کرد.

 

'ایرج کارخایی' روز یکشنبه با اشاره به برگزاری چهارمین دوره ارزیابی عملکرد و فعالیتها و اقدامات روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان سمنان به خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره ارزیابی 27 شاخص مد نظر قرار گرفت.

وی تولید خبر و گزارش، انعکاس اخبار در مطبوعات و رسانه ها، مصاحبه و حضور مدیران در صدا و سیما، پاسخگوئی و رفع ابهام در مطبوعات، ملاقات عمومی مردم، فعال بودن پایگاه خبری، سامانه پیام کوتاه، نشریه الکترونیکی، اطلاع رسانی و تبلیغات، فرهنگ سازی برنامه ها و سیاستها، تدوین برنامه عملیاتی، افکار سنجی و ... را از جمله این شاخص ها بیان کرد.

کارخائی افزود: در این دوره حدود 60 دستگاه ارزیابی شد و امتیاز رسانه ها و مطبوعات برای ارتباط مناسب با آنها مد نظر قرار گرفت که در ارزیابی کل روابط عمومی ها موثر بود.

وی افزود: بر اساس شاخص ها و مستندات و بررسی فعالیتها و عملکرد بصورت حضوری روابط عمومی ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، برق منطقه ای سمنان، توزیع برق، منابع طبیعی، پست، فرماندهی انتظامی، جهاد کشاورزی، دانشگاه آزاد شاهرود، امور آب منطقه ای به عنوان روابط عمومی برتر معرفی شدند.

وی اضافه کرد: در بخش تلاش و تعالی در عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی نیز روابط عمومی های کمیته امداد، دانشگاه علوم پزشکی سمنان، امور مالیاتی و شهرداری بسطام تلاش مناسبی داشته اند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان سمنان افزود: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس شورای اطلاع رسانی از روابط عمومی های برتر تقدیر کرد و با تجلیل از تلاش روابط عمومی های برتر افزود: بی تردید روابط عمومی در عصر دنیای ارتباطات به عنوان بازوی مدیریت، گوش شنوا، چشم بینا و مغز متفکر سازمان نقش مهمی در برقراری ارتباط با آحاد مردم، هدایت و جلب افکار عمومی و اطلاع رسانی مطلوب از خدمات دولت تدبیر و امید برای ایجاد نشاط و شادابی و امید در جامعه دارد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
حسین
| 1393/12/12 - 17:35 |     0     0     |
امادگی تیم شهرداری ارادان برای مسابقات والیباال اموزشگاهای استان سمنان


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد